نیلی بیش از فرجی دانا در فتنه نقش داشته است/وزیر پیشنهادی علوم به آقای روحانی تحمیل شده است

سیدشکرخدا موسوی اظهار داشت:به نظرم این اقا به اقای روحانی تحمیل شده است ظاهرا از رئیس جمهور سهم خواهی شده و او وزارت علوم را به اصلاح طلب های مشارکتی قول داده است و شاید قلبا به چنین گزینه ای رضایت نداشته است ولی در نهایت او را به مجلس معرفی کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص نیلی احمدآبادی وزیر پیشنهادی وزرات علوم اظهار داشت:اولین مشکل اقای نیلی احمدآبادی این است که هیچ سابقه مدیریتی ندارد و در حد یک مدیرکل در وزارت علوم نبوده است که امروز بخواهد وزیر علوم شود

وی ادامه داد:بالاترین سمتش سرپرست دانشگاه بود که اقای فرجی دانا منصوبش کرد و شورای انقلاب فرهنگی  با سرپرستی وی مخالف بودند ولی در نهایت وزیرقبلی او را گذاشت ، حکم او برای ریاست دانشگاه تایید نشد کسی که برای ریاست دانشگاه تهران تایید نمی شود چگونه می تواند وزیر علوم شود.

نماینده مردم اهواز تصریح کرد:مشکل دوم این اقا این است که از فعالان فتنه بوده است و بیش تر ار فرجی دانا نقش داشته است و اسناد هم موجود است که فردا نیاز باشد در صحن مطرح خواهد شد.

وی افزود:به نظرم این اقا به رئیس جمهور تحمیل شده است ظاهرا ازآقای روحانی سهم خواهی شده و او وزارت علوم را به اصلاح طلب های مشارکتی قول داده است و شاید قلبا به چنین گزینه ای رضایت نداشته است ولی در نهایت او را به مجلس معرفی کرد.

موسوی گفت:آنقدر در وزارت علوم مدیران باسواد و متعهد وجود دارد که گزینه های مناسبی برای وزارت علوم هستند افراد معتدلی که چندتا از آنها هم در کابینه هستند و رای بالایی از مجلس کسب کردند مطئمن باشید نیلی احمدآبادی فردا در مجلس رای نخواهد آورد مگر اینکه اتفاق نادری بیفتد.

منبع : رهیاب نیوز

https://hoorkhabar.ir/425676کپی شد!
73
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.