آیت الله حیدری : مقاومت در برنامه انرژی هسته‌ای تکرار شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که مقاومت باید در برنامه انرژی هسته‌ای تکرار شود، گفت: مقام معظم رهبری مقاومت را تنها راه در بسیاری از عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی می‌دانند.

 آیت‌الله محسن حیدری در صبحگاه مشترک با حضور یگان هایی از نیروهای مسلح مستقر در اهواز که امروز(۴ خردادماه) به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز پایداری مردم دزفول در تیپ ۹۲ زرهی برگزار شد، با تأکید بر یادآوری ثمره شیرین مقاومت، اظهارکرد: ملت و رزمندگان ما با لبیک گویی به ندای امام خمینی(ره) مقابل متجاوزان بعثی که از سوی استکبار جهانی مورد حمایت بودند، ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور زیر پای استکبار باقی بماند.

وی با بیان این که دفاع از کشور به بهای خون شهدا محقق شد، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار شهید از همه اقشار جامعه، بسیج، ارتش و … در این راه تقدیم شد و نتیجه این مقاومت، آزادی هویزه، بستان، خرمشهر و صدها شهر دیگر و یافتن استقلال، عزت، کرامت، در سراسر جهان بود.

آیت‌الله حیدری عنوان کرد: اگر برنامه‌های تحمیلی صلح در دوران هشت سال دفاع مقدس و مذاکره با صدامیان از سوی ملت ایران پذیرفته می‌شد، تا امروز نیز مسئله جنگ حل نشده بود و شاید اکنون شاهد حاکمیت صدامیان بر خوزستان و یا ایران بودیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ایران با مقاومت و ایستادگی شهد پیروزی را به دست آوردند و همه ظالمان به این ملت به درک ابدی رفتند.

وی افزود: بسیاری گمان می‌کردند پس از سقوط صدام، حاکمیت عراق به دست آمریکا می‌افتد اما آن کسی که امروز بر دولت و ملت عراق تأثیر دارد نظام جمهوری اسلامی است و آمریکایی‌ها بر این امر اعتراف کردند.

آیت‌الله حیدری با تأکید بر این که مقام معظم رهبری نه تنها بر دولت و دولتمردان عراق حاکمیت معنوی دارد بلکه بر بیشتر ملت عراق نیز این حاکمیت مشهود است، گفت: در اکثر خانه‌های عراق عکس مقام معظم رهبری بر دیوارهاشان آویخته است و این نشان‌دهنده پیروزی معنوی و ثمره شیرین مقاومت است که ملت ایران به برکت هشت سال دفاع مقدس به دست آوردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این باره اظهار کرد: افرادی که به آمریکا خوشبین هستند و به ملت ایران احترام بگذارند، بدانند در کنار واقعیت قدم برداشته‌اند. خوشبین نبودن عین واقع بینی است و تنها راه این مسیر مقاومت است؛ به برکت این مقاومت شهد شیرین پیروزی به کام ملت ایران ریخته خواهد شد.

وی به گوشه‌هایی از حیات طیبه امام موسی کاظم(ع) اشاره و عنوان کرد: ایشان در دوران ۳۵ سال امامت، زندگی خود را صرف مبارزه با طاغوت، ساماندهی شیعیان، تبیین اصول و مبانی اسلام ناب محمدی کردند و نسبت به مردم حتی مخالف مذهب و عقیده با بزرگواری برخورد می کردند.

 

https://hoorkhabar.ir/41560کپی شد!
111
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.