رئیس صداو سیما عملکرد قابل قبولی داشته است / اتهام زنی رسانه های ضدانقلاب ریشه در عناد آنها با نظام دارد

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز اظهاردر خصوص ارزیابی عملکرد ۱۰ ساله رئیس صدا و سیما  اظهار کرد:انتظار از صدا وسیما خیلی بالاست اما مشکلات بودجه ای باعث می شود کیفیت بعضی از کارها پایین بیاید اما با همه این شرایط اقای ضرغامی عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی ادامه داد:رئیس صداو سیما با اینکه خوزستانی است همیشه تلاش کرده است کار رسانه ملی را ملی انجام دهد اما طبیعی است که در کار بزرگ اشکالاتی هم وجود دارد ولی در کنار این همه کار این اشکالات قابل اغماض می باشند و باید از وی تشکر و قدرانی کرد.

سید شریف حسینی گفت:در توسعه شبکه ها در این دوره خوب کار شد  شبکه های زیادی داخلی و برون مرزی راه اندازی شد با همکاری که مجلس با صداوسیما داشت اعتبار لازم برای این توسعه در نظر گرفته شد با اینکه هنوز به ایده آل نرسیده ایم اما جایگاه رسانه ملی جایگاه قابل قبولی است.

وی افزود:ما برای اینکه به مردم بگوییم استفاده از ماهواره یک استفاده نادرست است باید به جای موعظه به تولید برنامه های غنی و جذاب بپردازیم تا ذهن ها را به سمتی ببریم که از برنامه های منحرف ماهواره دوری کنند.

سیدشریف حسینی تاکید کرد: برنامه های صداوسیما مثل سریال های یوسف پیامبر و مختار کمک کرد تا شرایطی به وجود آید تا فرهنگ دینی از طریق رسانه ملی ارتقا یابد و  ساخت این برنامه  ها ثابت کرد که توان تولید کارهای بزرگ را داریم اگر به این خودباوری رسیدیم می شود تولیدات غنی فرهنگی داشته باشیم و اینگونه مردم به سمت رسانه ملی سوق پیدا می کنند و به مرور زمان شاهد عدم استفاده از ماهواره در کشور خواهیم بود.

نماینده مردم اهواز  در خصوص اتهام زنی رسانه ها ضد انقلاب به نیروهای حزب اللهی در ماجرای اسیدپاشی گفت:وقتی هنوز اطلاعاتی در این زمینه وجود ندارد و مسئولین انتظامی و امنیتی در حال تحقیق هستند عجیب است که رسانه های بیگانه قبل از مسئولین انتظامی و امنیتی فهمیده اند کار چه کسی است! مسئولین پیگیر ماجرا هستند موضع گیری رسانه های ضدانقلاب در بحث اسید پاشی و اتهام زنی ها ریشه در عنادی است که به نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

سیدشریف حسینی در خصوص اعدام ایت الله نمر در عربستان گفت:کشور عربستان با این کار جز ضرر چیزی نصیبش نمی شود عربستان باید کاری کند که آرامش منطقه را به هم بزند مسئولین کشور باید با رایزنی جلوی این اقدامات را بگیرد باید برای عربستانی ها تببین شود که این کار در منطقه و در بین مسلمانان جهان تبعاتی بدی برای آنها خواهد داشت آقای هاشمی و خاتمی اگر ارتباط خوبی با عربستانی ها دارند باید از نفوذ خود استفاده کنند و جلوی اعدام ایت الله نمر را بگیرند.

https://hoorkhabar.ir/415517کپی شد!
199
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.