امام جمعه دزفول:قطعنامه اتحادیه اروپا دخالتی آشکار است

امام جمعه موقت دزفول گفت: قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا و مطرح کردن موضوع سران فتنه، دخالتی آشکار در امور داخلی ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول با اشاره به قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا در خصوص ایران اسلامی اظهار کرد: امام راحل (ره) فرموده در رابطه خارجی باید اصل احترام متقابل باشد لذا ایران اسلامی بر پایه این اصل بدنبال برقراری ارتباط با جامعه جهانی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ایران در مذاکرات هسته‌ای نشان داد که بدنبال حسن نیت است اما طرف مقابل با ترفندهای مختلف بدنبال دغل‌بازی و انحراف موضوع است.

خطیب جمعه دزفول در ادامه افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال مذاکرات برد – برد بود اما غربی‌ها از این حسن نیت ایران خوب استفاده نکردند.

وی با اشاره تهدیدات غرب علیه ایران اسلامی گفت: آمریکا همواره تهدید نظامی را مطرح کرده ولی ملت ما از این تهدید‌ها هیچ‌گاه نترسیده و آماده دفاع از تمامیت ارضی خود است.

بیگذلی به مصوبه اتحادیه اروپا اشاره کرد و اظهار داشت: اتحادیه اروپا مسائل غیرهسته‌ای را طرح و مصوب کرده و مدعی شده که ایران حقوق بشر را به صورت نظام‌مند نقض کرده و همچنین اصل موجودیت دولت ما را نیز زیر سؤال برده که این تحقیر مردم ایران است.

وی تصریح کرد: آنان خواستار آزادی همجنس بازان و فتنه گران سال۸۸ شده و این برای ما دخالتی آشکار بوده و ما اینگونه نظرات را که مغایر با دین و مذهب و اصول ماست هرگز نمی‌پذیریم.

خطیب موقت نمازجمعه دزفول دولتمردان جمهوری اسلامی را مخاطب قرار داده و عنوان کرد: دولت در سیاست لبخند خود باید تجدید نظر کند چرا که دشمن بد فهمیده و اگر در رفتار و مذاکرات دولت ما قاطعیت بیشتری بود این گونه جرات جسارت به ملت بزرگ ایران را نداشتند.

امام جمعه موقت دزفول همچنین در ادامه خطبه‌ها در رابطه با روز جهانی بهداشت و سلامت همچنین ابراز داشت: اسلام به بهداشت و سلامتی‌ انسانها بسیار اهمیت داده است.

https://hoorkhabar.ir/4006کپی شد!
177
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.