جزئیاتی از وام قرض‌الحسنه و تورهای سیاحتی بازنشستگان خوزستان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان گفت: بازنشسته علاوه بر نیازهای اقتصادی و معیشتی و بیش از هر چیز به منزلت و حرمت گذاری نیاز دارد که این حرمت ابتدا باید توسط خانواده و سپس مسئولان و دستگاه اجرایی محل خدمت وی، محقق شود.

علی‌مراد شیری در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه خوزستان که عصر امروز، دوشنبه(۲۸ مهرماه) در سالن اجتماعات شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شیوه نامه همایش ۲۵ ذی‌الحجه به مناسبت تجلیل از بازنشستگان برای همه دستگاه های اجرایی ارسال شد و قرار شد هر دستگاه ۴ نفر از بازنشستگان خود را برای همایش تجلیل، انتخاب و به ستاد استانی معرفی کند. در این بین ۱۱ دستگاه اجرایی بازنشستگان خود را معرفی کرده اند و ستاد استانی هیچ‌گونه دخالتی در این انتخاب نداشته است.

وی با ابراز گله‌مندی خود از آن دسته از دستگاه‌هایی که بازنشستگان خود را برای همایش تجلیل معرفی نکردند، گفت: با توجه به اهمیت تکریم بازنشستگان، یک راه جبران برای این دستگاه ها باقی است و تا پیش از آغاز ماه محرم، فرصت دارند مراسم تقدیر از بازنشستگان خود را برگزار کنند. البته امیدواریم تکریم و تجلیل بازنشستگان به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان افزود: سالهای گذشته سهمیه استان خوزستان در زمینه پرداخت وامهای ضروری یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ نفر بود که امسال این رقم به ۷ هزار و ۴۱۲ نفر افزایش یافت. این وام به صورت قرض‌الحسنه با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه خواهد بود و از امروز نیز پرداخت این وام‌های ضروری در کشور آغاز شده است.

شیری گفت: خوشبختانه مطالبات ۳۴ هزار و ۵۶۴ نفر از بازنشستگان خوزستان به طور صد در صد پرداخت شده است و بازنشستگان دیگر طلبی از صندوق ندارند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان اظهار کرد: برخی بازنشستگان عزیز در خصوص بسته حمایتی تورهای سیاحتی و زیارتی ویژه بازنشستگان گله‌مند بوده اند که لازم است در این زمینه خبر خوشی به این عزیزان داد؛ از نیمه دوم آبان‌ماه دو واگن از قطارهای مسافربری استان به بازنشستگان اختصاص می یابد و افرادی که تمایل دارند از این مزیت بهره‌مند شوند می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان و اطلاعیه مربوط به این موضوع، از کم و کیف ثبت نام آگاه شوند.

 وی افزود: هر روز دو واگن از قطارهای مسافربری اهواز _ مشهد در برای سفرهای سیاحتی و زیارتی در اختیار بازنشستگان قرار می گیرد تا بازنشستگان به صورت گروهی و با استفاده از یارانه صندوق، بتوانند از تورهای سیاحتی زیارتی استفاده کنند.

https://hoorkhabar.ir/399634کپی شد!
109
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.