برگزاری همایش روابط عمومی الکترونیک در خوزستان

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: همایش روابط عمومی الکترونیک روز هشتم اسفند ماه با حضور مسئولان و اعضای روابط عمومی‌های ادارات و ارگان‌های دولتی برگزار می‌شود.

جمال درویش‌پور ظهر امروز در نشست خبری همایش روابط عمومی الکترونیک که در سالن جلسات معاونت امنیتی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: همایش روابط عمومی الکترونیک در اهواز برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش روابط عمومی الکترونیک روز هشتم اسفند ماه با حضور مسئولان و اعضای روابط عمومی‌های ادارات و ارگان‌های دولتی برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد: مجری برگزاری نخستین همایش روابط عمومی الکترونیک، جهاد دانشگاهی استان است.

رئیس همایش روابط عمومی الکترونیک خوزستان تصریح کرد: در زمانه‌ای که عصر ارتباطات نامگذاری شده نباید روابط عمومی‌های ادارات و نهاد‌ها از آن عقب باشند.

وی گفت: در دوره گذشته که در روابط عمومی استانداری خوزستان بودم بریده مطبوعات را در تابلو نصب می‌کردیم که هم اکنون دوره آن کار‌ها گذشته است.

درویش‌پور خاطرنشان کرد: برای پیشبرد اهداف روابط عمومی الکترونیک، نیاز به دوره‌های آموزشی است که ما هم از برگزاری آن دوره‌ها استقبال می‌کنیم.

وی عنوان کرد: هم اکنون ارتباطات از طریق فضای مجازی و اینترنت برقرار می‌شود که نیاز است روابط عمومی‌ها علم کافی را درباره آن داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان اظهار داشت: با ورود تلفن همراه و اینترنت ارتباطات خیلی راحت‌تر از گذشته شده است به طوری مردم می‌توانند با استاندار تماس مستقیم داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/393کپی شد!
158