بازدید رییس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور از پستهای امداد خوزستان

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از پایگاه ها و پست های امداد و نجات نوروزی خوزستان بازدید کرد .
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از پایگاه ها و پست های امداد و نجات نوروزی درشهرهای رامهرمز و رامشیر خوزستان بازدید کرد .

فرحناز رافع با همراهی نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، درجریان این بازدید از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب مشارکت کننده در طرح داوطلب یار امداد و نجات، قدردانی و سال نو را به آنان تبریک گفت.

رییس سازمان داوطلبان به اجرای موفق طرح ملی فرشتگان رحمت در شهرستان مذکور اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰۰ سبد غذایی در این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است واین طرح تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

وی در ادامه در قالب طرح ملی نیابت ازچندین خانواده شهدا، سالمند، معلول و نیازمند درشهرستان رامهرمز و رامشیر رفت و اظهار داشت: در این طرح داوطلبان این شهرستان با میل و رغبت و براساس توان و تخصص خود خدمات بسیار چشم گیری را به نیازمندان ارائه کرده اند.

امام جمعه موقت شهرستان رامهرمز از حضور رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور قدردانی کرد و اجرای طرح های بشر دوستانه داوطلبان برای خدمت به همنوعان را مصداق بارز آیه مبارکه ˈتعاونوا علی البر و التقواˈ دانست و افزود: هلال احمر به اقشار مختلف مردم خدمات رسانی می کنند و در شعاعی بالاتر در سطح بین المللی توان معنوی خود را به معرض نمایش گذاشته اند تا جایی که امروز بعد ازبسیج، هلال احمر بیشترین داوطلبان خدمت به مردم را به خود جذب کرده است.

شمس الله بهمئی نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک سال نو و قدر دانی ازحضور رییس سازمان داوطلبان، اجرای این طرح ها را در شهرستان رامهرمز بسیار موفق و ضروری عنوان کرد.

رییس سازمان جمعیت هلال احمر کشور از خانه داوطلب شرکت سیمان خوزستان بازدید و از مدیر عامل و مسوولان این کارخانه بابت راه اندازی این خانه داوطلب قدردانی کرد .

منبع : شوشان
https://hoorkhabar.ir/3926کپی شد!
173