راهیان نور مسیرهای خطرناک خوزستان را انتخاب نکنند

رییس پلیس راه خوزستان با تاکید بر حادثه‌خیز بودن برخی مسیرهای راهیان نور، گفت: کاروان‌های راهیان نور برای ورود به خوزستان از مسیر شهرکرد – ایذه – باغملک – هفتگل تردد نکنند.

 

سرهنگ قاسم قدرتی  اظهار کرد: در سال‌های گذشته شاهد حوادث بسیاری در مسیر شهرکرد – ایذه – باغملک – هفتگل بوده‌ایم. این محور فوق‌العاده خطرناک است و به همین دلیل از کاروان‌های راهیان نور درخواست می‌شود از مسیرهای امن‌تری تردد کنند.

وی ادامه داد: یکی از مسیرهای ورودی مناسب برای ورود راهیان نور؛ مسیر گرچساران – رامهرمز – بهبهان است. همچنین پیشنهاد می‌شود راهیان نور از آزادراه پل زال – اندیمشک – اهواز برای تردد استفاده کنند.

رییس پلیس راه خوزستان افزود: به کاروان‌های راهیان نور که به سمت یادمان‌های شهدا واقع در مناطقی مانند شوش و منطقه عملیاتی فکه اعزام می‌شوند، توصیه می‌شود برای بازگشت از مسیرهای فرعی به سمت سوسنگرد استفاده نکنند. این کاروان‌ها به سمت مسیر اصلی اهواز – اندیمشک رفته و وارد مسیر بازگشت خود شوند تا سفرشان از ایمنی بالاتری برخوردار شود.

قدرتی اظهار کرد: با توجه حوادث جاده‌ای که در سال‌های گذشته برای اتوبوس‌های مسافربری در سطح کشور رخ داد، توصیه می‌شود کاروان‌های راهیان نور به صورت ریلی سفر کنند چون همچنان سفرهای ریلی نسبت به مسافرت با اتوبوس امنیت بیشتری دارند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: سعی شده است در نقاط حادثه‌خیز تابلوها و علایم هشداردهنده راهنمایی و رانندگی به طور کافی و به صورت افقی و عمودی نصب شود تا کاروان‌های راهیان نور هنگام تردد با توجه به این علایم، سفری ایمن داشته باشند.

قدرتی عنوان کرد: کاروان‌های راهیان نور نباید در مسیرهایی که در اختیار دستگاه‌های خصوصی و یا مجموعه‌هایی مانند نفت است، تردد کنند. در مقابل نیز ضروری است که دستگاه‌ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/390646کپی شد!
109
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.