صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در اندیمشک برگزار شد

همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه شهرستان اندیمشک برگزار شد.

در این مراسم که صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان و یگان‌های نمونه ارتش، نیروی انتظامی و بسیج برادران و خواهران و طلاب در محل فرماندهی سپاه شهرستان اندیمشک برگزار گردید.

رحمان پورجوادی فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) استان خوزستان اظهار کرد: بحث مقاومت از زمان حضرت امام(ره) شروع شد و توانست که در برابر همه زورگویان و استکبار جهانی نظام جمهوری اسلامی را به پیروزی برساند که این پیروزی نتیجه همین مقاومت بود.

وی افزود: دشمنان در جنگ قصد ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی را داشتند و می‌خواستند که بگویند این نظام از نظر قدرت دفاعی فاقد برنامه است اما از ۳۰ خرداد سال ۶۰ حضرت امام(ره) با کنار زدن بنی‌صدر کارآمدی و مدیریت انقلاب را به همه دنیا نشان داد که نتیجه آن آزادسازی خرمشهر بود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: نظام ما اکنون هم از بعد دفاعی و هم از نظر مدیریت با محوریت ولایت فقیه از کارآمدترین نظام‌های دنیاست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر خاطر نشان کرد: اگر امروز می‌خواهیم که در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موفق شویم باید با همان روحیه مقاومت دوران هشت سال دفاع مقدس و توکل بر خداوند و پیروی از ولایت فقیه اهداف خود را به پیش ببریم.

در این صبحگاه مشترک از چهار نفر از فرماندهان نمونه بسیج با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

https://hoorkhabar.ir/38893کپی شد!
173
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.