یک سال است با شکل کولی‌بالی حرف می‌زنم/استیلی چطور زبان او را فهمیده خدا می‌داند

سرمربی تیم فوتبال خوزستان گفت: یک سال در کنار موسی کولی‌بالی هستم و زبان وی را نمی‌فهمم و با شکلش حرف می‌زنم؛ حالا چطور آنها متوجه شدند که فحاشی کرده، خدا می‌داند.

عبدالله ویسی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌من امیدوارم همانطور که می‌دانیم و خوشحال هستیم ظرفیت باخت را داشته باشیم چیزی که امروز در تیم راه‌آهن مشاهده نکردیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان افزود: بازی امروز از نظر فنی چیز خاصی نداشت، چراکه بار روانی بازی بسیار گسترده بود و مانع از عملکرد خوب بازیکنان می‌شد.

وی ادامه داد: متأسفانه یک عده از هفته قبل از بازی به حاشیه‌ها می‌پرداختند تا داور را تحت تأثیر قرار دهند. فوتبال جای مسائل دیگری است و نباید به حواشی‌ آن پرداخت.

ویسی در خصوص از دست دادن دو پنالتی توسط بازیکنانش گفت: پنالتی‌زن اصلی تیم ما میثم مجیدی است و به این دلیل پنالتی دوم را زد چون که به لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار داشت این در حالی است که محمدرضا مهدوی پنالتی‌زن دوم ما می‌باشد و او در این بازی شرایط خوبی نداشت.

وی ادامه داد: ما بارها و بارها در تمرینات به مراتب عملکرد بهتری داریم، اما استرس زیاد این بازی موجب شد که نتوانیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم بازیکنان ما به لحاظ روانی تحت فشار بسیار زیادی بودند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خطاب به حمید استیلی، گفت: من حمید استیلی را دوست دارم، اما باید بگویم که من یک سال در کنار موسی کولی‌بالی هستم و زبان وی را نمی‌فهمم و با شکلش حرف می‌زنم؛ حالا چطور آنها متوجه شدند که فحاشی کرده، خدا می‌داند.

ویسی افزود:‌ کنار زمین یکسری حواشی پیش آمد که صحیح نبود و بهتر است که کادر فنی تیم راه‌آهن پاسخگوی این مسائل باشد.

https://hoorkhabar.ir/349866کپی شد!
74
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.