آخرین اخبار روز ورزش خوزستان

سعداوی: مقابل نفت از حیثیت‌مان دفاع می‌کنیم/باید جایگزین‌هایی برای افشین و مشای‌زاده پیدا کنیم2014-09-29_15-38-21

نعیم سعداوی اظهارکرد: شرایط برای این بازی کمی متفاوت است، چرا که شاید برای اولین بار است که مقابل این تیم خوزستانی و خونگرم قرار می گیریم، ضمن این‌که حریف‌مان از شرایط میزبانی و حمایت بی‌شائبه هوادارانش نیز برخوردار است و دوست خوبم بهروز مکوندی نیز به تازگی سرمربی این تیم شده است.

وی افزود: به هر حال تمام این موارد انگیزه‌های مضاعفی به نفت‌مسجدسلیمان می‌دهد و این شرایط باعث می‌شود کمی شرایط برای فولاد سخت شود ولی ممکن است حریف باتوجه به این موارد، شرایطش از نظر روحی- روانی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده باشد ولی مطمئنا نیازمند زمان است تا آن‌طور که باید و باشد، نقاط ضعف و قوتش را بهبود ببخشد. برای این تیم خوزستانی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در آینده بتوانند نتایج خیلی خوبی کسب کنند.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: ما هم از حیثیت تیم خودمان دفاع می‌کنیم، چرا که سال گذشته قهرمان لیگ شدیم و تلاش می‌کنیم تا همچنان خودمان را بالای جدول نگه داریم و بر همین اساس برای گرفتن حداکثر امتیاز به مسجدسلیمان می‌رویم و البته باید دید که شرایط به چه صورت رقم می‌خورد.

وی بیان‌کرد: تیمی که بخواهد بالای جدول باشد، باید نگاه و دیدگاهش کسب سه امتیاز بازی‌ها باشد، چرا که در غیر این‌ صورت باتوجه به این‌که فاصله امتیازی تیم‌ها در جدول نزدیک به ‌هم است، کوچکترین لغزش، جایگاه تیم‌ها را حداقل سه چهار پله، تغییر می‌دهد و شرایط را کمی سخت می‌کند.

سعداوی درباره عملکرد فولاد تا این‌ جای مسابقات، گفت: شاید خیلی‌ها معتقد باشند که فولاد تاکنون خوب کار نکرده است که این به خاطر انتظار و توقع بالایی است که از فولاد وجود دارد و البته من هم به آن‌ها حق می‌دهم ولی اگر بخواهیم شرایط خاص تیم را بررسی و مدنظر قرار دهیم، به نظر من تا این‌ جای مسابقات تیم‌مان خیلی خوب نتیجه گرفته و جزو سه تیم بالای جدول است. اگر بخواهیم مهره به مهره تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و نفت تهران را بررسی کنیم، شاید با تیم ما قابل قیاس نباشند ولی شاهد هستیم فولاد به نحوی از این تیم ها در جدول بالاتر قرار گرفته است.

وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال باتوجه به این موضوع، مغرور نیستیم ولی باید تلاش‌مان را مضاعف کنیم. در کنار این موارد نیز تیم‌مان نیاز به تقویت دارد. در این زمینه خیلی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم دو سه مهره بسیار خوب در خطوط حمله و هافبک به تیم تزریق کنیم تا شرایط‌مان بهتر از این شود. باتوجه به این‌که در تمام دنیا لیگ‌ها فعال هستند و بازیکنان باکیفیت هم جذب شده‌اند، پیدا کردن چنین بازیکنی خیلی سخت است. در هر صورت امیدوار هستم که بتوانیم بازیکن باکیفیت پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره این گفته اسکوچیچ که “ترجیح می‌دهد برای جذب بازیکن در خط حمله، شانس را به یک بازیکن خوزستانی بدهد“، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که بازیکنی که می‌خواهیم جذب کنیم داخلی یا خارجی باشد، مهم این است که بتوانیم براساس نیازمان، بازیکن باکیفیت پیدا و جذب کنیم. اگر این بازیکن ایرانی و خوزستانی هم باشد بهتر است.

وی درباره خروج نام آرش افشین و ولید مشای‌زاده از لیست تیم فولاد، عنوان‌کرد: به هر حال باتوجه به ابطال کارت پایان خدمت این دو بازیکن و این‌که سازمان لیگ اجازه بازی به آن‌ها را نمی‌دهد، از لیست باشگاه خارج شدند و مطمئنا در ادامه باید جایگزینی برای این نفرات پیدا کنیم.

[divider]

آمادگی تیراندازان خوزستان در هفته دوم لیگ یک بانوان کشور 9-2-2014 12-56-20 ق

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان اظهار کرد: تیم استان یازدهم مهرماه در ارومیه به مصاف تیم قم خواهد رفت.

وی بیان کرد: تیراندازان استان با توجه به این‌که پس از چندین سال است که در لیگ کشوری شرکت می کنند و این حضور اولین تجربه آن ها محسوب می شود، در اولین هفته از مسابقات مغلوب شدند ولی به نظرم با توجه به شرایطی که برای این هفته دارند، می توانند تیم قم را شکست دهند.

رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: تیراندازان استان آمادگی خوبی دارند و تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذارند. رکوردهای‌شان هم خوب بوده است و ان‌شاءالله که بتوانند نتیجه بگیرند.

وی ادامه داد: بازیکنان طی تمریناتی که داشتند، توانسته اند نسبت به دیدار گذشته نقاط ضعف شان را برطرف کنند. به هر حال با توجه به این که اولین حضور آن ها در لیگ یک کشور است، روز به روز شرایط شان بهتر می شود، تجربه شان بالاتر می رود و استرس‌شان نیز کمتر می شود.

[divider]

رقابت دختران نوجوان هندبالیست خوزستانی در مسابقات استانی2014-09-29_15-39-49

ناصر قاسمی، دبیر هیات هندبال استان  اظهار کرد: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ مهرماه به میزبانی شوشتر برگزار می‌شود.

وی درباره تیم‌های شرکت‌کننده گفت: تیم‌های اهواز، باوی، شوشتر و ماهشهر در این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دبیر هیات هندبال خوزستان بیان کرد: خدا را شکر وضعیت بخش بانوان خوب است و کارهای خوبی در این بخش انجام شده است. در این بخش در زمینه آموزش هم کار کرده‌ایم.

[divider]

پیکار سانداکاران خوزستانی با یکدیگر2014-09-29_15-40-41

این مسابقات ۱۳ شهریورماه در سالن قدس اهواز انجام می شود.

ووشوکاران استان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به ترتیب در هشت و ۱۱ وزن به مصاف یکدیگر می‌روند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی ساندا که اسفندماه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

[divider]

آبادان مسابقات قهرمانی اسنوکر کشور را میزبانی می‌کند2014-09-27_14-25-22

محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان  اظهارکرد:‌ این رقابت‌ها دهم تا پانزدهم مهرماه در رده ‌سنی آزاد با حضور اسنوکربازان سراسر کشور در آبادان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: شرایط برای میزبانی فراهم است و این مسابقات روی بهترین میزها که شرایط استانداردی دارند، برگزار می‌شود و ما می‌توانیم میزبانی‌مان را به خوبی انجام دهیم.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان عنوان‌کرد: قصد داریم رقابت‌های قهرمانی اسنوکر نوجوانان کشور را نیز در اواخر مهرماه میزبانی کنیم و پیشنهاد آن را به فدراسیون نیز داده‌ایم.

[divider]

اعزام دختران بدمینتون‌باز خوزستانی به رنکینگ کشوری2014-09-29_15-42-41

این رقابت ها ۱۰ و ۱۱ مهرماه به میزبانی شیراز برگزار می شود و دو خوزستانی در آن شرکت خواهند کرد.

زهرا مویسات و فرزانه مرتضوی‌راد، دو خوزستانی‌ای هستند که در این مرحله با حریفان خود رقابت می کنند.

https://hoorkhabar.ir/337392کپی شد!
166
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.