آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به دادستان خرمشهر

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت دادستان خرمشهر، گفت: حال عمومی آقای باوی که دو شب پیش مورد سوء قصد قرار گرفت، خوب ارزیابی شده و پرونده در حال بررسی است.

 

قدرت‌الله دهقان اظهارکرد: از همان ابتدا که دادستان خرمشهر به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده بود پزشکان در بررسی اولیه، وضعیت وی را خوب ارزیابی کردند که در ادامه معالجه نیز مشخص شد ارزیابی‌ها درست بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیز دادستان برای انجام اقدامات درمانی سرپایی و خارج کردن خرده شیشه‌ها و ساچمه‌هایی که به صورت وی اصابت کرده بود، به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد، روند درمان به خوبی در حال سپری شدن است که به احتمال زیاد تا امشب اقدامات درمانی کامل شود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: سوء قصدی که به جان دادستان خرمشهر شده، به طور همه جانبه از سوی دستگاه‌های مسئول در حال پیگیری است. امیدواریم ضاربان هرچه سریع‌تر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

دهقان در ادامه به اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری‌ها توصیه کرد: رسانه‌ها در این مواقع تا وقتی که به طور کامل و صد در صد از طریق مبادی مطمئن به صحت اخبار نرسیده‌اند، غیرمعقول با این موضوعات برخورد نکنند.

وی خاطرنشان کرد: باید سعی شود اخبار را صادقانه منعکس کرد چرا که انعکاس صادقانه اخبار همراه با امانت‌داری، اسباب نگرانی مردم نخواهد شد. نه عقل و نه منطق می‌پذیرد که از هیچ چیز همه چیز بسازیم و اگر هم موردی باشد، باید با حفظ امانت‌داری گفته شود.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان اظهارکرد: استان خوزستان از امن‌ترین استان‌های کشور است. مردم ما مردمی بسیار فهیم و با فرهنگ هستند و هرگوشه از استان را که بررسی می‌کنید می‌بینید مردم خوزستان طرفدار انقلاب اسلامی، پایبند به نظام و دوستدار مملکت خود هستند و همه این تعلق خاطرها موجب می شود مردم ما اجازه ندهند مشکلی به ساحت امنیت خوزستان خدشه وارد کند.

https://hoorkhabar.ir/31828کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.