دژهای خاکی دوران جنگ تحمیلی در مینو شهر برداشته می‌شود

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برداشتن دژهای خاکی به جا ما نده از دوران جنگ تحمیلی در مینو شهر در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

اسماعیل زمانی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله سوم خرداد اظهار کرد: با تمهیدات انجام شده و با اخذ مجوزهای امنیتی و کشوری، کار برداشت دژهای خاکی مینو شهر به زودی آغاز خواهد شد و جای آن جاده‌های ساحلی ساخته و تقدیم مردم مینو شهر خواهد شد.

وی افزود: با برنامه ریزی هیئت مدیره منطقه آزاد اروند، برای توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر برنامه‌های زیادی تبیین شده و با آغاز دولت تدبیر و امید در جهت پیشبرد اهداف این سازمان برنامه تصمیمات خوبی صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این پیشرفت‌های محسوس اخیر در این منطقه حاصل نخستین سفر دولت به خوزستان و تصمیم قرار گرفتن کل شهرهای آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند است.

زمانی ادامه داد: توسعه این سازمان امتیازات خوبی برای این دو شهر خواهد داشت که این امتیازات را می‌توان به دو قسمت تقسیم کرد، که اولین آن معافیت کلیه گروه‌های و اقشار مردم این منطقه از پرداخت مالیات است.

وی تاکید کرد: همه کارکنان دولت، اصناف، کشاورزان، شرکت‌های دولتی و خصوصی و هر شهروندی که در این دو شهر کسب در آمد می‌کند از پرداخت مالیات معافیت کامل دارد.

زمانی یادآور شد: شرکت‌های خصوصی و دولتی باید به زودی لیست کارکنان خود را تحویل اداره مالیات شهرستان قرار دهند تا این کارکنان از پرداخت مالیات عفو شوند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: امتیاز دوم این منطقه کالای همراه مسافر است که این افراد می‌تواند با توجه به سقف اعلام شده از شهرهای آبادان و خرمشهر خرید کنند.

وی در خصوص دژهای خاکی مینوشهر خبر خوبی را به مردم این منطقه داد و اشاره کرد: با گذشت ۲۵ سال از پایان جنگ تحمیلی، برای دژهای خاکی مینو شهر تمهیدات لازم اندیشیده شده و به زودی عملیات برداشتن این دژها آغاز خواهد شد.

زمانی عنوان کرد: این دژهای خاکی که به طول ۱۳ کیلومتر مربع هستند، با دستورات اتخاذ شده و با تصمیماتی که گرفته شده، مجوز برداشت آن اخذ شده و پس از برداشت آن، جاده ساحلی زیبایی در کنار اروند ساخته خواهد شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم سطح کیفی زندگی در منطقه آزاد اروند را به نقطه مطلوبی رسانده و این منطقه را به عنوان سرآمد و الگوی سایر مناطق آزاد کنیم.

https://hoorkhabar.ir/31779کپی شد!
66
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.