دوستان اصولگرا در شورای شهر اهواز همراهی نمی کنند/توقعات از شورا بالارفته است بقیه دستگاه ها هم پای کار بیایند

حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا عضو شورای اسلامی شهر اهواز  با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر در ۳۱ شهریور اظهار داشت: امروز فضای شورا برای انتخابات خوب است و اختلافاتی که هم وجود دارد عادی است اختلاف نظرها شخصی نیست بلکه عقلانی هستند.

وی ادامه داد: تلاش این است تا روند شورای شهر اهواز بهتر از گذشته باشد برای همین به این جمع بندی رسیدیم که هیات رئیسه فعلی روند کندی برای پیشرفت و توسعه اهواز دارد بنابراین باید تغییر و تحولی صورت گیرد تا مدیریت شهری اهواز هم بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.

سعادت نیا گفت::همگرایی اصولگرایان و پیروزی آنها در انتخابات شورای شهر تهران الگوی خوبی برای شورای شهر اهواز است ولی متاسفانه بعضی دوستان اصولگرا در شورای شهر اهواز همراهی نمی کنند.

وی افزود:از همه دلسوزانی که به ما تذکر می دهند و از اعضا شواری شهر انتظار دارند سپاسگذارم اما واقعیت این است در طی این چند روز توقعاتی مطرح شده است که زیر چهل درصد در حیطه اختیارات شورای شهر بوده است و مابقی آنها وظایف شورا نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز  تصریح کرد:بقیه دوستان و دستگاه هایی که توقعات متوجه آنها است باید مثل شورای شهر اهواز مورد توجه و فشار قرار بگیرند تا آنها هم به وظایف خود خوب عمل کنند این روزها مطالبات از شورای شهر اهواز بالا رفته است اما شورا بخشی از کار برای باز کردن گره های مردم است و بقیه دستگاه ها هم باید پای کار بیایند.

سعادت نیا در خصوص طرح شورای تهران به طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه جامع عفاف و حجاب بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی  تاکید کرد:ما نسبت به ارزش های اخلاقی و اسلامی توجه ویژه ایی داریم و قطعا در این زمینه قدم برخواهیم داشت و تلاش شورا و شهرداری پرنگ کردن ارزش های اخلاقی و دینی در جامعه خواهد بود.

منبع : رهیاب نیوز

https://hoorkhabar.ir/297145کپی شد!
208
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.