اسکوچیچ: با پیروزی برابر گسترش فولاد به آرامش رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز تیم ما را به آرامش رساند.  

دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اظهارکرد: خوشحالم که بردیم و از تلاش بازیکنانم تقدیر می کنم.

وی درباره نیمه نخست این دیدار عنوان کرد: در این نیمه بازی را نپسندیدم و در بین دو نیمه به بازیکنانم گوشزد کردم که از حالت بی تفاوتی و استرس خارج شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: نیمه دوم، بازی برای ما سخت تر شد، چرا که حریف فوتبال تدافعی ارایه می داد و هر چه از زمان بازی می گذشت، استرس بازیکنان ما بیشتر می شد. به هر حال این پیروزی آرامشی بر ناکامی های دو هفته اخیر ما به وجود آورد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درمورد شعار تماشاگران علیه شما از دقیقه ۷۰ به بعد بازی چیست؟ گفت: فولاد امسال با فولاد فصل سیزدهم تفاوت بسیاری دارد و هواداران نباید عجولانه عمل کنند، باید صبوری داشته باشند تا این جوانان جدید تیم با ترکیب اصلی هماهنگ تر شوند.

اسکوچیچ درخصوص گل شدن پنالتی تیمش پس از چند بار ناکامی در این فصل، عنوان کرد: در بازی با سایپا شاید دروازه کوچک بود اما در این بازی احساس می کنم دروازه بزرگتر دیده شد. این پیروزی را به فال نیک می گیریم و امیدوارم سرآغازی برای موفقیت های آینده باشد.

https://hoorkhabar.ir/274181کپی شد!
46
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.