رئال به قهرمانی در لالیگا فکر می‌کند/ حمله مسی به رکورد دی‌استفانو

خبرگزاری مهر – گروه ورزشی: یکصد و شصت و هشتمین ال کلاسیکو درحالی یکشنبه برگزار می‌شود که رئال مادرید میزبان این مسابقه در صورت شکست دادن بارسلونا، گام بلندی برای قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا برخواهد داشت.
این بازی در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه یکشنبه به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو و به میزبان رئال مادرید برگزار می‌شود که رئال مادرید و بارسلونا، در یکی از مهمترین دیدارهای فصل فوتبال جهان که صدها میلیون بیننده آن را به صورت زنده تماشا می‌کنند، رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

تقابل ثروتمندترین باشگاه‌های جهان، تقابل کریس رونالدو و لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکنان جهان می‌توانند هر علاقمند به فوتبالی را جذب کند.

رئال مادرید در فاصله ۱۰ بازی تا پایان فصل با ۷۰ امتیاز در صدر قرار دارد و در اوج آمادگی به مصاف بارسا خواهد رفت. آنها ۳۱ بازی است که شکست نخورده‌اند و آخرین‌بار در اکتبر سال گذشته با نتیجه ۲ بر یک مغلوب بارسلونا شدند. اما بارسلونا که با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به رئال صدرنشین در رده سوم قرار دارد، کمی از روزهای اوج خود فاصله دارد و بسیاری هم معتقدند دوران طلایی بارسا به پایان رسیده است.

رونالدو از سال ۲۰۰۹ که به رئال مادرید پیوسته تا به حال ۱۲ بار در ال کلاسیکو دروازه بارسا را باز کرده است. در طرف دیگر لیونل مسی اگر بتواند در دیدار یکشنبه دروازه رئال را باز کند، رکورد ۱۸ گل آلفردو دی استفانو در ال کلاسیکو را خواهد شکست.

تقابل یکشنبه رئال مادرید و بارسلونا دست گرمی دیدار دو تیم در فینال جام حذفی اسپانیا است که ۱۶ آوریل برگزار می‌شود. رئال در ۱۶۷ بازی قبلی مقابل بارسا ۷۰ پیروزی کسب کرده و امیدوار است با کسب یک پیروزی دیگر به قهرمانی در این فصل لالیگا نزدیکتر شود.

رئال در صورت شکست مقابل بارسا ممکن است صدرنشینی خود را از دست بدهد، آنهم در صورتیکه آتلتیکومادرید مقابل رئال بتیس به پیروزی برسد.

https://hoorkhabar.ir/2704کپی شد!
209