برگزاری ۴۰ دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در اندیمشک

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از برگزاری ۴۰ دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در سطح مساجد این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سعید علیپور  اظهار کرد: در سه ماه تابستان سال جاری ۴۰ دوره روخوانی، روانخوانی، آموزش مفاهیم و حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم با همکاری ائمه جماعات مساجد و کانون‌های قرآنی مردم نهاد در این شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: همچنین در همین مدت ۱۷ دوره تفسیر قرآن کریم در مساجد شهر و بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری این شهرستان برگزار شده که این دوره‌ها تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک اضافه کرد: توسعه مباحث قرآنی و دینی در سطح جامعه باعث تقویت کانون گرم خانواده و سلامت روحی و روانی آحاد ملت می‌شود.

علیپور با انتقاد از توزیع نامناسب اعتبارات فرهنگی در سطح کشور، تصریح کرد: باید دولت در حوزه فرهنگ جامع‌نگر باشد و تمام بخش‌های فرهنگی جامعه در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: مسئولان و متولیان مسائل فرهنگی نیز با اتخاذ تصمیمات صحیح، باعث رونق بخشیدن به مباحث فرهنگی در کشور و به خصوص در میان نسل نوجوان و جوان جامعه شوند.

علیپور خاطرنشان کرد: باید ایمان و اعتقاد فرزندانمان را تقویت کنیم چرا که دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی درازمدت، در رسانه‌های مختلف سعی دارند که روح خدا باوری و ایمان فرزندان ما را تضعیف و نابود کنند.

در شهرستان اندیمشک ۲۳ مؤسسه و کانون قرآنی مردم نهاد و ۲۰ کانون و موسسه فرهنگی تبلیغی زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فعالیت دارند.

https://hoorkhabar.ir/263123کپی شد!
78
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.