تعیین ۶ کمیته برای برگزاری برنامه‌های سوم خرداد در خرمشهر

معاون فرماندار خرمشهر از تعیین شش کمیته برای برگزاری برنامه‌های سوم خرداد، سالروز بزرگداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

لطیف حیایی اهوازی اظهار کرد: شش کمیته برای برگزاری برنامه‌های سوم خرداد، سالروز بزرگداشت آزادسازی خرمشهر توسط فرمانداری تعیین شده است.

وی افزود: غبار روبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدا، دعوت از چهره‌های برجسته و به نام کشوری، برگزاری نمایشگاه‌ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش‌ها و ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان، ادارات و دانشگاه‌ها، مراسم جشن و نورافشانی از مهمترین برنامه‌های درون شهرستانی است.

معاون فرماندار خرمشهر در ادامه بر توسعه فعالیت‌ها در سطح کشور و اتخاذ تدابیری برای ملی و فراملی کردن این مناسبت بزرگ تاکید کرد و از مسئولان اجرایی خواست تا با همدلی به برنامه‌ریزی بپردازند و خرمشهر که نماد مقاومت، ایثار و پیروزی است به همه جهانیان معرفی کنند.

وی با بیان این مطلب که از مناسبت سالروز فتح خرمشهر باید استفاده بهینه کرد عنوان کرد: این فعالیت‌های کوچک و در سطح خرد با وجود اهمیت نمی‌توانند کمکی به خرمشهر کنند، بیایید با اتخاذ تدابیری همچون فراهم سازی شرایط برای دیدار با مقام معظم رهبری فرصت را غنیمت شماریم.

حیایی اهوازی گفت: باید به همه این پیام را برسانیم که خرمشهر زمان جنگ دین خود را به اسلام ادا کرده است و حال نوبت مسئولان است تا ادای دین کنند.

وی بیان کرد: برای برنامه‌ریزی و اجرای بهتر امور ما همه ادارات و سازمان‌ها را به شش کمیته نیروهای مسلح با محوریت سپاه شهرستان خرمشهر، کمیته فرهنگی و هنری به مسئولیت اداره ارشاد اسلامی، کمیته ایثارگران به محوریت بنیاد شهید و ایثارگران، کمیته پشتیبانی با محوریت فرمانداری، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با همکاری اشتراکی اداره تبلیغات اسلامی و سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تقسیم کرده‌ایم.

معاون فرماندار خرمشهر در پایان توضیح داد: هر کمیته از چند عضو که در حیطه مرتب فعالیت می‌کنند تشکیل شده است و ممکن است یک اداره عضویت چند کمیته را داشته باشد.

https://hoorkhabar.ir/24740کپی شد!
97
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.