فرکی: برابر السد کار بزرگی انجام دادیم/رضایی به بازی برگشت نمی‌رسد

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: اگر کمی بیشتر دقت می کردیم و بدشانس هم نبودیم، می توانستیم برابر السد به گل برسیم.

حسین فرکی اظهار کرد: در اولین دیدار با السد قطر بازی خوبی داشتیم و بازیکنانم همان طور که انتظار می رفت و طبق تفکرات کادر فنی، کار خود را خوب انجام دادند.

وی با بیان اینکه در دیدار با السد شایسته پیروزی هم بودیم، عنوان کرد: اگر کمی بیشتر دقت می کردیم و بدشانس هم نبودیم، می توانستیم به گل برسیم. به هر حال ما به آن هدفگذاری مان که کسب یک امتیاز بود دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: پس از بازی روز چهارشنبه با السد که به تهران رسیدیم، از آنجا به اهواز برگشتیم و پس از یک روز استراحت، از روز گذشته تمرینات‌مان را شروع کردیم و این تمرینات تا روز چهارشنبه قبل از بازی دوم با السد ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: السد به عنوان نماینده قطر در این مسابقات شرکت کرده است و با توجه به بازی‌هایی که داشته است نشان داده که تیم خوبی است. این تیم بازیکنان خوب و باتجربه ای در اختیار دارد و دو قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه خود دارد و ما در مقابل چنین تیمی بازی کردیم و بازیکنانم کار بزرگی را مقابل آن‌ها انجام دادند.

فرکی با بیان اینکه تیم السد نسبت به تیم ما با شرایط سخت تری از مرحله گروهی به این مرحله صعود کرده است، ادامه داد: تیم السد با هشت امتیاز به این مرحله رسیده است در حالی که تیم ما با ۱۴ امتیاز و با قدرت  به این مرحله صعود کرد. امیدواریم در بازی برگشت بتوانیم کار را تمام کنیم.

وی درخصوص بازی خشن بازیکنان السد از همان دقایق ابتدایی که باعث مصدومیت دو، سه بازیکن فولاد شد، گفت: متاسفانه این اتفاق افتاد و بخشی از کار ما را با مشکل روبه‌رو کرد که این نشان می داد تیم حریف روی تیم ما بسیار حساب باز کرده بود و شاید می خواست با استفاده از بازی محکم، تیم ما را متوقف کند. آ‌ن‌ها با خشن بازی کردن خود باعث مصدومیت غلامرضا رضایی و دو، سه بازیکن دیگر ما شدند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره مصدومیت غلامرضا رضایی و این‌که آیا او به بازی با السد می رسد یا خیر؟ توضیح داد: او به بازی دوم نمی رسد و با توجه به مصدومیتش که از ناحیه زانو می باشد، پزشکان سه هفته را برای طول درمان او در نظر گرفته اند.

وی در ادامه درباره خط خوردن مهرداد جماعتی از اردوهای تیم ملی عنوان کرد: به هر حال این اتفاق افتاد و این تصمیم کادر فنی تیم ملی است. البته کی روش اشاره داشته است که درب اردوهای تیم ملی هنوز بسته نشده است و آن طور که شنیده ام طی اردوهایی که جماعتی حضور داشته، رضایت کاملی از او داشته است.

فرکی ادامه داد: جماعتی در اردوی قبلی سه، جهار روز کسالت داشت و نتوانست تمرین کند. امیدوارم در فرصت های بعدی او بتواند عضو ثابت تیم ملی شود و ما هم به این موضوع افتخار می کنیم. به هر حال بختیار رحمانی و سوشا مکانی همچنان در اردوهای تیم‌ملی هستند و امیدوارم آن‌ها مسافر جام جهانی شوند که این موضوع حق آن‌ها و تیم ما است.

https://hoorkhabar.ir/23939کپی شد!
67