بسته اخبار روز ورزش خوزستان – ۹۳/۶/۴

کیانی‌زاده: در بوکس خوزستان منیت‌های زیادی وجود داردdownload (5)

 فرامرز کیانی‌زاده در مجمع فوق‌العاده بوکس خوزستان که امروز (سه‌شنبه) در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با تبریک هفته دولت اظهار کرد: ناطق‌نوری رییس فدراسیون بوکس طی سال‌های گذشته برای ورزش کشور به ویژه بوکس زحمت بسیاری کشیده است که از او که پدر بوکس کشور است، تشکر می کنم.

وی بیان کرد: باتوجه به رای اعضای مجمع بر ابقای کاظمی، چهار پنج ماه دیگر تا پایان دوره ریاست چهار ساله وی در خدمتش خواهیم بود. او در دو سال ابتدایی کارش عملکرد بسیار خوبی داشت و نتایج خوبی نیز در سطح کشور و بالاتر از آن هم کسب کرد و مهم این است که این نتایج ادامه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به دلیل مشکلاتی که از سال های قبل وجود داشت، نتواستیم آن کارهایی که باید انجام دهیم را انجام دهیم. طی این مدت به خاطر مشکلات اقتصادی که وجود داشت نه تنها کاظمی، رییس هیات بوکس خوزستان بلکه اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون هم کمتر توانستیم کار کنیم.

وی با بیان این که به کاظمی هم انتقاد وارد است، گفت: یکی از ایرادهایی که به او وارد است، این است که نتوانست درست و حسابی با جامعه بوکس و پیشکسوتان آن تعامل برقرار کند و خیلی ها دفع شدند و فاصله گرفتند. امیدواریم که ارتباطات را بیشتر کند و با آن‌هایی که می توانند کار کنند، جلساتی داشته باشد و با همکاری جامعه بوکس، از ظرفیت و توانایی بوکس استان استفاده کند.

کیانی‌زاده بیان کرد: ما سابقه خوبی در این رشته داریم و تعداد مربیان نیز بیشتر شده است. به علت تعدد قومیتی نیز می توان بوکسورهای خوبی را از شهرستان ها کشف کرد. همچنین شرکت ها و ادارات قوی ای در استان وجود دارد که با همکاری آن‌ها می توان تیم ها را تحت پوشش قرار داد.

وی با بیان این که منیت های انسانی خودش را در بوکس خیلی نشان می دهد، خاطر نشان کرد: هر چقدر هم بوکس مان خوب باشد ولی بوکس استان نباید در این جایگاه باشد و نباید فقط سیاووش امیدی را داشته باشیم که این هم به خاطر این اختلافات است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در رشته های دیگر نیز حاشیه ها وجود دارد ولی در بوکس این اختلاف ها بسیار است و امیدوارم تمام دوستان به صحبت‌هایی که آقای ناطق‌نوری رییس فدراسیون بوکس در این مجمع داشتند، توجه کرده باشند تا جایگاه بهتری به دست آوریم.

[divider]

ناطق‌نوری تاکید کرد: رفع تضادها در بوکس خوزستانdownload (6)

 احمد ناطق‌نوری در مجمع فوق‌العاده بوکس خوزستان که امروز (سه‌شنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: اجازه دهید با یکدیگر تعامل داشته باشید و باید دست به دست هم دهید تا بوکس استان خوزستان تقویت شود. باید با یکدیگر برادر باشید.

وی خاطر نشان کرد: ما دو سال است که پولی به جایی نداده ایم، چرا که پولی نبوده است. کاظمی، رییس هیات بوکس خوزستان هم باید با همه تعامل داشته باشد و آرام باشد. می‌دانم که او از جیب خود نیز هزینه کرده است و چه بهتر که با دوستان بیشتر رفاقت کنیم. اگر دست به دست هم دهیم می توانیم به جایی برسیم. بوکس خوزستان زمینه مساعدی برای رشد دارد. خوزستان می تواند قهرمان‌پرور باشد. من مشکل اساسی نمی‌بینم و اگر فرد دیگری هم این بوکس را اداره کند این مشکلات پیش می آید. قطعا باید با یکدیگر برادری و آرامش داشته باشیم.

رییس فدراسیون بوکس خوزستان گفت: خود من ۲۵ سال است رییس فدراسیون هستم که نه حقوقی گرفتم و نه می گیرم و از جیب خودم نیز هزینه می کنم. در گذشته نیز خودم بوکسور بوده ام. در گذشته یک زمانی بود که بوکس تعطیل شد. خیلی تلاش کردم تا بوکس مجددا راه اندازی شود. این بوکس را با چنگ و دندان نگه داشتم و نباید کاری کنیم که بگویند بوکسورها آدم های خشنی هستند. من دست شما را می بوسم و می فشارم و می دانم که همگی زحمت می کشید.

وی ادامه داد: حیف است در این شرایط بوکس را رها کنید و با یکدیگر بجنگید. نقد منصفانه را بپذیرید و با یکدیگر مشکلات را حل کنید. می توانیم از نیروها بهتر استفاده کنیم. ما عاشق بوکس می خواهیم و عاشق باید خودش را فدای بوکس کند. من هم خیلی ضربه می خورم ولی با همه می جنگم. کسی که لج کند به خودش ضرر می زند.

ناطق‌نوری بیان کرد: نمی‌گویم کاظمی، رییس هیات بوکس استان بی‌گناه است. او در دو سال اول کاری خود به خوبی کار کرد و یک سال و اندی بعدی کارش در مقطعی بود که در مضیقه و فشار اقتصادی بودیم. ما هر ساله لوازمی را به استان ها می دادیم ولی الان پنج سال است که نمی توانیم چیزی بخریم. ما در تنگای اقتصادی دچار این مشکلات هستیم ولی با چنگ و دندان کار می کنیم.

وی افزود: بنابراین انسجام و وحدت برای ما حرف اول را می زند. بوکس یک ورزش مردانه است و مرد هم هیچ وقت ذلیل نمی شود و ملایمات را تحمل می کند، می ایستد، مقاوم است و می ماند. من هم مانده ام و همه چیز را به جان خریده ام. من از هیچ کسی دفاع نمی کنم و فقط می گویم یک دل باشید تا خوزستان، خوزستان شود. عیب کاظمی را بپوشانید. او هم زحمت می کشد و انصافا دو سال خوب کار کرد. او هم باید رویه خود را تغییر دهد و آن افرادی را که قهر کرده اند به این رشته برگرداند.

رییس فدراسیون بوکس عنوان کرد: خواهشم این است در درجه اول حتی اگر نمی خواهید با آقای کاظمی کار کنید ولی او را از دست ندهید. اگر بوکس را دوست دارید و می‌خواهید رونق پیدا کند، دست هم را برادرانه بگیرید و عیب هم را بپوشانید.

وی خطاب به کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از کیانی زاده می خواهم بوکس خوزستان را تقویت و درست کند و این تضادها را حل کند و با همه برای رفع آن صحبت داشته باشد. ید واحد شوید. من از وجود کاظمی می توانم استفاده بهینه کنم و هیچ عضوی را دفع نمی کنم. اگر شما او را نمی‌خواهید من کار دیگری به او می دهم. در هر حال انتقاد خوب و انسان‌ساز است و مشکلات هم وجود دارد ولی باید به یکدیگر کمک کنیم.

ناطق‌نوری بیان کرد: مربیان و داوران استان را فعال کنید تا ستاره دار شوند که این کار یک کار زیربنایی و حائز اهمیت است و باید بتوانید این کار را انجام دهید. چرا که این یک امتیاز می باشد که داوران و مربیان، ستاره دار شوند. همچنین برای داشتن خانه بوکس نیز تلاش شود.

وی گفت: جوانان را تحت پوشش قرار دهید و روی سنگین وزن خود خیلی کار کنید، چرا که در آسیا در سنگین وزن می توانیم به نتیجه برسیم. با وحدت و انسجام می‌توانیم روی سکو قرار بگیریم. بگذارید جوانان برای کار کردن راغب و مشتاق باشند.

[divider]

رقابت اتومبیلران‌های خوزستانی در کشور download (7)

حسین عباسی، دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اظهارکرد: این مسابقات از ششم شهریورماه به مدت دو روز به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در کلاس ۲۰۰۰ حرفه ای مسعود زرمهر و شاهین خواجه موگهی به ترتیب به عنوان راننده و نقشه خوان، رضا نبوی و امین شیرالی به ترتیب به عنوان راننده و نقشه خوان، شهاب پیشانی دار و حامد خباز به ترتیب به عنوان راننده و نقشه خوان و فرزان شاهرخی و نیما ثنایی زاده به ترتیب به عنوان راننده و نقشه خوان در این مسابقات شرکت می کنند. در کلاس ۱۶۰۰ سی‌سی نیز فرزان شکراللهی به تنهایی حضور دارد. هادی نبوی نیز سرپرست تیم است.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی خوزستان گفت: در میان ۳۱ استان کشور، خوزستان در کلاس ۲۰۰۰ حرفه ای بیشترین شرکت‌کننده را دارد و بیشتر قهرمانی های این کلاس نیز از خوزستان بوده است و یکی از مدعیان قهرمانی نیز بوده ایم و همیشه با قدرت وارد مسابقات شده ایم.

وی ادامه داد: با توجه به این که این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار است، رقابت‌ها بسیار سخت است. مسیرها نیز سخت می باشند و راننده باید مسیر را مدیریت کند تا بتواند به کار خود ادامه دهد.

[divider]

سرمربی تیم فوتسال حفاری: هدف‌مان بازیکن‌سازی است/دفاع از عنوان سومی سال گذشته سخت استdownload (8)

محمد ناظم‌الشریعه  اظهار کرد: در ابتدا با توجه به مشکلات و شرایطی که وجود داشت، قرار بود باشگاه امسال در لیگ برتر تیم داری نکند که به همین دلیل تعداد زیادی از بازیکنان از تیم جدا شدند و وقتی هم تصمیم بر این شد که در لیگ برتر حضور پیدا کنیم، تیم دیر جمع شد و نزدیک به ۱۰ روز است که تمرینات مان را آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: به هر حال تیمی که بازیکنان آن رفته اند، نیاز به هماهنگی بیشتری دارد و باید بازیکنان نیز بیشتر تمرین کنند. بازیکنانی که می خواستیم را نتوانستیم جذب کنیم و با توجه به شرایط باشگاه، آن ها بیشتر به دنبال جذب نیروهای موجود و جوان خودشان هستند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: ما تاکنون حتی نتوانسته ایم یک بازی تدارکاتی هم انجام دهیم. قرار بود یک اردو هم داشته باشیم که به دلیل تغییراتی که به وجود آمده بود، برگزار نشد. در کل شرایط خیلی مناسب نبوده است ولی ما تمام تلاش مان را می کنیم و طی این چند روزی که تمرینات مان را آغاز کرده ایم صبح و بعد از ظهر تمرین کرده ایم تا بازیکنان را به شرایط خوبی برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: به تبع اوایل فصل مشکلاتی هست ولی سعی می کنیم با همدلی و دوستی ای که بین بازیکنان است، این کمبودها و مشکلات را برطرف کنیم. باشگاه نیز تمام تلاش خود را می کند تا این کار انجام شود. در کل این مشکلات بوده و شرایط سخت است و دفاع از عنوان سومی سال گذشته نیز سخت می باشد.

ناظم‌الشریعه عنوان کرد: بازیکنان اصلی‌ سال گذشته‌مان مانند فرید نمازی، مجتبی مریدی و فرهاد توکلی از تیم رفته اند. البته بازیکنان فعلی مان هم در شرایط مناسبی به سر می برند ولی نیاز به هماهنگی دارند. تنها مشکل هم که اکنون داریم، کمبود زمان است، چرا که جمعه هفته آینده مسابقات لیگ آغاز خواهد شد.

وی درباره دیدار اول تیمش مقابل دبیری تبریز گفت: در هفته اول با دبیری تبریز، قهرمان فصل گذشته مسابقه می‌دهیم که بازی سختی است. به هر حال کادر فنی، مدیریتی و بازیکنان تلاش خود را می کنند. از ابتدا قرار نبود باشگاه تیم داری کند ولی اکنون که این کار انجام می شود، همه تلاش خود را می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که امسال هدف ما بازیکن‌سازی است، افزود: ما در ابتدا هدف مان این است ولی مطمئن باشید به دنبال کسب جایگاه هم می رویم. به هر حال تیم جوان شده که این کار برای آینده ملی حفاری خوب است.

[divider]

۲ فرنگی‌کار خوزستانی در مسابقات جهانی کشتی می‌گیرندdownload (9)

حبیب‌الله اخلاقی و مجتبی کریم‌فر به عنوان کشتی‌گیر و ایمان فرزاد علیزاده به عنوان مربی از خوزستان به همراه تیم‌ملی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

پیکارهای جهانی ۱۷ تا ۲۳ شهریورماه در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.

[divider]

اعزام ۳ ورزشکار ایذه‌ای به مسابقات بین‌المللی کاراته8-26-2014 3-02-40 ب

زین‌العابدین ترکان، پویان ترکان و رضا عالی‌محمودی سه کاراته‌کای ایذه‌ای هستند که در مسابقات بین‌المللی کاراته در تهران حضور خواهند یافت.

در مسابقات بین‌المللی کاراته تیم‌های ایران، ترکیه، کره جنوبی، گرجستان، بلغارستان، فرانسه، تایلند، افغانستان و عراق حضور دارند.

این مسابقات از ۶ تا ۹ شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/233954کپی شد!
148
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.