بسته خبرهای ورزشی روز خوزستان

کشتی‌گیران خوزستانی بر روی تشک لیگ برتر می‌روند

در حالی‌که تیم کشتی پاستور اندیمشک به‌عنوان نماینده خوزستان در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد، با موافقت و حمایت مدیریت این شرکت، امکان حضور سایر ملی‌پوشان و فرنگی‌کاران خوزستانی برای اثبات شایستگی‌هایشان در میادین کشوری فراهم شد.

با اعلام حمایت نفت مسجدسلیمان، هیئت کشتی خوزستان به رایزنی با مقامات فدراسیون کشتی کشور پرداخت و توانست نظر مساعد آنها را برای حضور استان خوزستان با دو نماینده جلب کند.

بدین منظور تیم‌های مرکز جراحی پاستور اندیمشک و نفت مسجدسلیمان دو تیمی هستند که از سوی استان خوزستان در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حضور می‌یابند.

ترکیب تیم نفت در این مسابقات تلفیقی از کشتی‌گیرانی است که سابقه قهرمانی در مسابقات نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور و بعضاً آسیا را نیز در کارنامه خود دارند از همین روی پیش‌بینی می‌شود دستاورد این حضور برای تیم نفت و ورزش استان خوزستان بسیار درخشان و افتخارآمیز باشد.

مسابقات قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور روزهای ۲۹ و ۳۰ مردادماه جاری در شهر تهران و به میزبانی خانه کشتی شماره ۲ این شهر برگزار می‌شود.

اسامی تیم نفت مسجدسلیمان برای حضور در این مسابقات عبارت از کشتی‌گیران: سامان عبدولی، امین سوری، رامین طاهری، وحید بابایی‌جعفری، علی شریفی، محمد رسولی، سید مصطفی صالحی‌زاده، مسعود نعمت چکانی و کادر فنی: مهرداد اسفندیاری‌فر، مسلم شیرزاد، میرحسین قیطاسی، غلامرضا قیطاسی، بهرام ترابی‌زاده و بیژن صالح‌نژاد است.

[divider]

برگزاری مسابقات دسته‌برتر تنیس‌روی‌میز خوزستان

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان  اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه، ۳۱ مردادماه در اهواز برگزار می‌شود.

 

وی بیان‌کرد: ۱۲ تنیسور برتر استان که از شهرستان‌های اهواز، ایذه، دزفول و امیدیه هستند در این مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های آزاد و دسته سه کشور که پنجم تا هفتم شهریورماه در اصفهان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

 

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: ما در رده سنی بزرگسالان خیلی حرف داریم و پیشرفت‌مان هم خوب بوده است. در این رده سنی چند بازیکن نیز در رده‌بندی کشوری داریم.

[divider]

خبرهایی از بانوان کاراته‌کای خوزستانی

مسابقات قهرمانی شیتوریوکوبه‌اوزکا کشور و رقابت‌های قهرمانی کیوکوشین ماتسوشیما و شیتوریو شیتوکای خوزستان در بخش بانوان برگزار می‌شود.

 

ناهید سرکوهکی، رییس هیات کاراته استان اظهارکرد: رقابت‌های کشوری سبک شیتوریو‌کوبه‌اوزکا ۳۰ و ۳۱ مردادماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

 

وی بیان ‌کرد: نزدیک به ۳۰ کاراته‌کا از استان در این مسابقات با حریفان خود رقابت می‌کنند. آمادگی ورزشکاران خوزستانی خوب است و از برترین‌های استان هستند.

 

رییس هیات کاراته خوزستان درباره مسابقات استانی سبک کیوکوشین‌‌ ماتسوشیما نیز گفت: این رقابت‌ها روز جمعه (۳۱ مردادماه) در سالن پوریای ولی اهواز انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان‌کرد: همچنین کاراته‌کاهای استان ۳۰ مردادماه در مسابقات قهرمانی شیتوریو شیتوکای خوزستان در سالن پوریای ولی اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

[divider]

فوتبالیست خوزستانی در ترکیب تیم‌ملی امید برای اعزام به اینچئون

وینگادا، سرمربی تیم‌ملی امید اسامی بازیکنان دعوت شده برای حضور در اردوی تدارکاتی چین و بازی‌های آسیایی اینچئون را اعلام کرد که یک خوزستانی نیز در بین آن‌ها حضور دارد.

 

یوسف وکیا از استان خوزستان تیم‌ملی امید را در این اردو  و مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی همراهی می‌کند.

 

بازیکنان دعوت شده به تیم‌ملی باید روز دوشنبه، ۱۰ شهریورماه  راس ساعت ۱۴ خود را به کادرفنی در هتل المپیک معرفی کنند.

 

https://hoorkhabar.ir/220836کپی شد!
101
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.