کیانی زاده : خوزستان در سایه آرامش و امید است که به موفقیت رسیده است

در آستانه فرا رسیدن هفته دولت، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برنامه های اداره کل در این هفته را تشریح کرد.

فرامرز کیانی زاده در این باره گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت از ۲ شهریورماه به مدت یک هفته برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و عمرانی در سطح استان برگزار می شود.

وی افزود: جامعه ورزش و جوانان خوزستان روز یکشنبه دوم شهریورماه با حضور بر مزار مطهر شهدا یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی می دارد و با آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنند ضمن اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در دستورکار قرار دارد.

کیانی زاده اظهار داشت: به مناسبت این هفته استفاده از تمام استخرهای اداره کل ورزش و جوانان برای تمام افراد به مدت یک روز رایگان خواهد بود به صورتی که بانوان صبح ها و آقایان بعداز ظهرها می‌توانند از استخرها استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های عمرانی بیان داشت: سالن شهرک آزادی اندیمشک و اتاق نجوم و پژوهشکده معاونت امور فرهنگی و جوانان در این هفته با حضور مسئولان افتتاح می شود و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان انتخاب کارمند نمونه اداره کل بر اساس شاخص های درنظر گرفته شده و تقدیر از وی در جمع دیگر کارکنان را به عنوان یکی دیگر از برنامه های هفته دولت عنوان کرد.
کیانی زاده ادامه داد: دراین هفته کنفرانس مطبوعاتی در خصوص ارائه گزارش عملکرد یکساله اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود و طی آئینی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی و حوزه جوانان نیز تجلیل می شود.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات و همایش های مختلف ورزشی، برپایی یک نمایشگاه از دستاوردها و فرصت های موجود و تزئین سر در ساختمان و فضای داخلی اداره کل و اماکن ورزشی از دیگر برنامه هایی است که در این هفته صورت می پذیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: ورزش خوزستان زیر سایه دولت تدبیر و امید و حمایت های وزیر ورزش و جوانان و همچنین با مساعدت های استاندار که همواره نگاه مثبتی نسبت به ورزش دارد، به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

کیانی زاده با بیان اینکه در خوزستان ظرفیت و پتانسیل های بسیاری وجود دارد ،خاطر نشان کرد: در این استان ساختارهای مختلف با تعدد قومیت ها باعث شده تا خوزستان در بخش ورزشی دارای استعدادهای زیادی باشد وبتواند دربیشتررشته های ورزشی در سطح دنیا مطرح شود؛ البته به شرط این که کار علمی، برنامه ریزی و هدفگذاری خوبی صورت بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: برنامه و طرح های مختلفی برای ورزش استان داریم که برخی از آن ها کلید خورده و اجرا شده اند و برخی دیگر در دست اجرا هستند که بسیار مصمم، امیدوار و با برنامه در راستای سیاست های وزارت ورزش و جوانان و دولت کارمان را ادامه می دهیم.

https://hoorkhabar.ir/216131کپی شد!
96
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.