شهردار ایذه خبرداد : بازسازی جاده‌های ایذه، مسجدسلیمان و اندیکا

شهردار ایذه از بازسازی جاده‌های ایذه، مسجدسلیمان و اندیکا خبر داد.

مهران باباپور اظهار کرد: با توجه به‌ اینکه جاده پیان یکی از مسیرهای پرتردد شهرستان و مسیر عبور‌ و ‌مرور بین شهرستان‌های ایذه، مسجدسلیمان و اندیکا بوده، عملیات خاک‌برداری، زیرسازی و آسفالت آن با جدیت مورد بازسازی قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه امسال بیش از ۱۲۰ کوچه و خیابان شهر ایذه لکه‌گیری و آسفالت شده است، تصریح کرد: برای آسایش بیشتر شهروندان، آسفالت و بازسازی همه معابر شهری، جزو برنامه‌های در اولویت شهرداری قرار گرفته و این کار با سرعت انجام خواهد گرفت.

شهردار ایذه، عمده خرابی آسفالت خیابان‌های شهر را فرسوده بودن و حفاری‌های متعدد سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی دانست، که این موضوع در سال‌های اخیر باعث نارضایتی مردم شده است.

وی در این خصوص قول مساعد برای برطرف کردن مشکلات آسفالت و حفاری‌های سطح شهر را در راستای ایجاد رضایتمندی مضاعف بین شهروندان داد.

محور شهرستان‌های ایذه، مسجدسلیمان و اندیکا از سمت روستای پیان است که سال‌ها عملیات ایجاد آن صورت گرفته است و به ‌علت کامل نشدن آسفالت آن و برطرف نشدن مشکلات موجود در این محور، توسط اداره راه، تا به امروز به بهره‌برداری کامل نرسیده است.

با بهره‌برداری از این جاده، مسیر شهرستان‌های ایذه، مسجدسلیمان و اندیکا به ۴۵ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

https://hoorkhabar.ir/211392کپی شد!
115