امام جمعه خرمشهر: ۵+۱ به تعهدات خود در قبال ایران عمل نکرده‌ است

امام جمعه خرمشهر گفت: گروه ۱+۵ در مقابل ایران به تعهدات خود در زمینه آزاد کردن اموال توقیف شده در بانک‌های خارجی عمل نکرده‌ است.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۵+۱ هیچ سود و منفعتی برای ملت ایران ندارند.

وی اضافه کرد: با وجود گذشت مدت‌ها مذاکره با این گروه، اما همچنان طرف‌های مذاکره کننده به وعده‌های خود در مورد تحریم‌ها علیه کشورمان عمل نکرده‌اند.

امام جمعه خرمشهر عنوان کرد: طرف‌های مذاکره کننده پیش از این وعده آزاد کردن اموال توقیف شده ایران در بانک‌های خارجی را داده بودند ولی به وعده خود عمل نکرده و همچنان هم خواهان ادامه مذاکرات هستند.

موسوی در بخش دیگری از خطبه‌های خود به مقاومت ۳۳ روزه غزه اشاره کرد و افزود: مقاومت مردم غزه نشان از پیروی آنها از مکتب عاشورا است و باید از آن درس گرفت.

وی ادامه داد: امروز وظیفه هر کسی در هر جای عالم که ادعای مسلمانی دارد این است که نسبت به فاجعه غزه بی‌تفاوت نباشد و در حد توان به حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه بپردازد.

این روحانی همچنین عنوان کرد: این مقاومت نشأت گرفته از مقاومت و ایستادگی مردم ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و صادر شدن فرهنگ مقاومت مردم ایران اسلامی به جهان است.

امام جمعه خرمشهر خاطر نشان کرد: غزه امروز با مقاومت در مقابل استکبار توانسته است به خاری در چشم دشمنان تبدیل شود و به‌عنوان الگویی برای جهانیان درآید.

https://hoorkhabar.ir/210064کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.