رای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال/ فینال پنجم و ششم لیگ برتر بدون تماشاگر

رای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال درباره دو تیم مهرام و پتروشیمی بندرامام صادر شد.

 

 جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال امروز برگزار شد و تصمیم خود برای حاشیه‌های دیدار سوم فینال لیگ برتر بسکتبال را اعلام کرد.

طبق نظر اعضای کمیته انضباطی قرار شده بازی پنجم و ششم فینال که به میزبانی پتروشیمی و مهرام است بدون تماشاگر برگزار شود.

در دیدار سوم فینال، تماشاگران دو تیم با یکدیگر درگیر شده بودند.

 شرح احکام کمیته انضباطی به شرح زیر است:

۱-تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام به لحاظ تخلفات عدیده تماشاگران که در مسابقه بین تیم های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران منجر به قطع مسابقه و پرتاب آجر، سنج، طبل و سایر اشیاء به داخل زمین مسابقه گردیده است، با توجه به آیین نامه انضباطی و مصوبه سازمان لیگ و اساسنامه سازمان لیگ تیم پتروشیمی بندرامام به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه می‌شود و کمیته در خصوص مسابقات پنجم و ششم دو تیم مقرر می دارد هر دو مسابقه بدون حضور تماشاچیان انجام و راجع به مسابقه هفتم در صورت نیاز به آن سازمان لیگ نسبت به مکان برگزاری و شرایط آن اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

۲-با توجه به وقایع اخیر از سوی تماشاگران تیم ها که دور از شان ورزش به ویژه ورزش بسکتبال می باشد، از این تاریخ به بعد به هیچ وجه تماشگران علاقه مند به ورزش بسکتبال جهت تشویق تیم مورد علاقه خود مجاز به استفاده از طبل، شیپور، سنج و ادوات مشابه در سالن های ورزشی مسابقات بسکتبال نخواهند بود.

۳-به محمد صمد نیکخواه بهرامی بازیکن تیم مهرام تهران تاکید شد از انجام حرکات غیر ورزشی خودداری و درصورت تکرار در این خصوص اقدام خواهد شد.

۴-مهدی کامرانی بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام به علت اعتراض و بکار بردن الفاظ رکیک نسبت به داوران و با توجه به سابقه قبلی به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه شده و در صورت تکرار تخلف از حضور در مسابقات لیگ فصل جاری محروم خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیش از آغاز مسابقه امروز، ماموران انتظامی تماشاگران را بازرسی بدنی کردند.

https://hoorkhabar.ir/20411کپی شد!
48
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.