اعلام برنامه‌های هفته دولت در شادگان

فرماندار شادگان، برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان را اعلام کرد.

عبدالزهرا سنواتی با تشریح برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، جدول کاری مسیر علی‌بن الحسین(ع) و اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، تقدیر از کارمندان نمونه، ارائه خدمات پزشکی رایگان در سه نقطه شهر و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: سخنرانی برخی مسئولان در نماز جمعه، برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، افتتاح پژوهش سرای دانش آموزان ابن سکیت و دو دبستان شهید فیاض و سوم شعبان، تبیین دستاورها و دلاورمردی‌های آزادگان و دربندهای دژخیمان بعثی توسط امام جمعه، توسعه احیای نخیلات و لایروبی نهر گاهن نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت هفته دولت در شهرستان است که اجرایی می‌شود.

فرماندار شادگان اضافه کرد: دیدار آزادگان با امام جمعه به‌مناسبت روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، دیدار مسئولان شهرستان با آزادگان و شرکت همه مسئولان ادارات به همراه پرسنل در نماز جمعه به‌مناسبت آغاز هفته دولت از سایر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت است.

سنواتی در پایان با بیان اینکه این برنامه‌ها توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان برگزار و اجرایی می‌شود گفت: برنامه‌های هفته دولت امسال در شهرستان با انسجام بیشتری همراه خواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/202202کپی شد!
104
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.