فرماندار اهواز خواستار شد : لزوم راه‌اندازی کشتارگاه اهواز ظرف ۱۰ روز آینده

فرماندار اهواز گفت: کشتارگاه صنعتی اهواز باید تا ۱۰ روز آینده راه‌‌اندازی و وضعیت مرغ زنده نیز ساماندهی شود.

اسماعیل ارزانی بیرگانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت اهواز در خصوص اتلاف سگ‌های ولگرد در اهواز اظهار کرد: در بحث سگ‌های ولگرد، مسئله سگ صاحب‌دار نیست زیرا در شورای سلامت اتلاف سگ‌های ولگرد مدنظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه هر مورد گزش سگ ولگرد و یا سگ هار خسارت بسیاری دارد، باید فرهنگ اتلاف سگ‌های ولگرد در روستاهای استان ترویج شود.

فرماندار اهواز در زمینه برخورد با فروش مرغ زنده در سطح شهرستان اهواز تصریح کرد: این موضوع وظیفه ذاتی دامپزشکی است و نیاز به طرح ندارد زیرا طرح برای زمانی است که کاری فوق‌العاده انجام شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان اهواز در ادامه عنوان کرد:  دلیلی ندارد که اگر این موضوع در شورای بهداشت پیگیری نشود، دامپزشکی به وظیفه ذاتی خود عمل نکند.

*پیگیری مبحث بهداشتی بنکداران

وی با بیان اینکه بحث بنکداران اهواز باید از طریق بهداشتی پیگیری شود، تصریح کرد: دو مسئله ترافیک و انتقال این بنکداران از هسته مرکزی شهر مطرح است که برای انتقال و جابه‌جایی این صنف باید به طور کامل عمل شود.

ارزانی بیرگانی تاکید کرد: انتقال همه این بنکداران باید به صورت کامل باشد و نمی‌توان بخشی را از هسته مرکزی شهر خارج کرد و بخشی باقی بماند.

این مسئول تصریح کرد: بحث بهداشتی این بنکداران قابل حل است و نیاز به همکاری و تعامل مسئولان دارد.

فرماندار اهواز در خصوص کشتارگاه و مرغ زنده بیان کرد: کشتارگاه صنعتی اهواز باید تا ده روز آینده، پیش از جلسه آینده شورای سلامت راه‌ اندازی و همچنین وضعیت مرغ زنده نیز تا آن زمان ساماندهی‌ شود.

https://hoorkhabar.ir/194050کپی شد!
79
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.