سومین جشنواره عکس شهر وشهروند در اهواز برگزار می شود

شهرداری اهواز در نظر دارد که سومین دوره ی این رخداد دو سالانه را با نگاهی مستند و هدف توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و نیز انعکاس جلوه های بصری شهری و پایه سازی مفهوم شهر و شهروندی، به صورت ملی برگزار نماید.
امیر آهن جان سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری در این خصوص گفت:پس از برگزاری موفق دو دوره جشنواره عکس (شهرو شهروند) در کلان شهر اهواز، شهرداری اهواز در نظر دارد که سومین دوره ی این رخداد دو سالانه را با نگاهی مستند و هدف توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و نیز انعکاس جلوه های بصری شهری و پایه سازی مفهوم شهر و شهروندی، به صورت ملی برگزار نماید.
وی در ادامه گفت: علاقمندان به شرکت در این رقابت ملی می بایست آثار عکاسی خود را با موضوعات فضای شهری (زیبا سازی، مبلمان شهری و..)،آلودگی هوا و آب (گردو غبار، آلاینده های صنعتی و…)،فرهنگ شهرنشینی (آپارتمان نشینی، نگهداری ازاموال عمومی و…)،آیین های دینی و ملی (راهپیمایی، سوگواری ایام محرم و…)،ورزش و تفریحات سالم (بازی های محلی، نشاط و شادابی و…)،معماری و شهرسازی ( بافت فرسوده، توسعه و آبادانی و…)،حمل و نقل عمومی (اتوبوسرانی، ترافیک و…)،خدمات شهری (جمع آوری و بازیافت زباله، خدمات ایمنی و…) و نمادهای شهری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
آهن جان ادامه داد: این جشنواره در بخشهای (شهروشهروند) ، (اهواز در قاب) برگزار می شود همچنین در بخشی جداگانه عکسهایی که بوسیله تلفن همراه گرفته شده باشد نیز مورد داوری قرار گرفته و به بهترین آثار جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.
وی در خصوص مقررات شرکت درسومین جشنواره عکس شهروشهروند گفت: آثار ارسالی به جشنواره می بایست مرتبط با موضوعات تعیین شده در هر بخش باشد.جشنواره در سه بخش مجزا برگزار می شود و در هر بخش به طور جداگانه لوح تقدیر و تندیس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.همچنین هر شرکت کننده می تواند حداکثر با  یک مجموعه ۷عکسی و یا ۷  تک عکس در جشنواره شرکت نماید و عکس های منتخب دوره های گذشته جشنواره عکس شهر و شهروند در این دوره مورد پذیرش نیستند.
وی در ادامه افزود:آثار ارسال شده توسط شرکت کنندگان به منزله ی اعلام مالکیت معنوی آثار است. در صورت اثبات خلاف این امر درهر مرحله ای، عواقب حقوقی و جزایی آن بر عهده ی شرکت کننده است.همچنین سایر مقررات شرکت در جشنواره در فراخوان ذکر شده است .
سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری گفت: علاقمندان می توانند تا۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ آثار خود را از طریق آدرس پستی۶۱۳۳۸۳۳۱۵۹ارسال و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در معاونت اموراجتماعی وفرهنگی تحویل نمایند.
https://hoorkhabar.ir/1925کپی شد!
327
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.