کاروان “در مسیر عرشیان” فردا عازم شلمچه می شود

مدیر یادمان شهدای شلمچه با اشاره به اهداف حرکت این کاروان گفت: تجدید میثاق با امام راحل، بیعت با ولی فقیه زمان، ایجاد فضای معنوی در کالبد جامعه، رساندن پیام شهدا برای جوانان به زبانی نو و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از جمله اهداف کاروان در مسیر عرشیان است.

مدیر یادمان شهدای شلمچه گفت: کاروان “در مسیر عرشیان” با حضور ۳۰ روحانی جوان و ۲۰ راوی روایت فتح، فردا عازم شلمچه است.

مهدی کشوری اظهار کرد: کاروان “در مسیر عرشیان” برای دومین سال متوالی است که برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاروان “در مسیر عرشیان” به مدت سه روز تا ۲۷ اسفندماه در منطقه مستقر خواهد بود، افزود: این کاروان از ۲۳ اسنفندماه سال جاری حرکت خود را از اهواز آغاز کرده و فردا چهارشنبه به شلمچه می‌رسد.

مدیر یادمان شهدای شلمچه از حضور ۳۰ روحانی جوان و ۲۰ راوی روایت فتح در کاروان «در مسیر عرشیان» خبر داد.

وی ادامه داد: بازتاب مثبت این کاروان در میان نسل سومی‌ها مهمترین مشوق برای راه‌اندازی این کاروان برای دومین سال است.

کشوری با اشاره به اهداف حرکت این کاروان گفت: تجدید میثاق با امام راحل، بیعت با ولی فقیه زمان، ایجاد فضای معنوی در کالبد جامعه، رساندن پیام شهدا برای جوانان به زبانی نو و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از جمله اهداف کاروان در مسیر عرشیان است.

وی اضافه کرد: همچنین در کاروان مذکور، گروه ویژه ۴۰ نفری جانبازان بالای ۷۰ درصد با هدف روایتگری برای کاروان‌های راهیان نور قرار دارند.

مدیر یادمان شهدای شلمچه عنوان کرد: جانبازان حاضر در این گروه از شهرهای قم و تهران و بیشتر آنها رزمندگان دلاور لشگرهای ۱۷ علی‌بن ابی‌طالب و ۲۷ محمد رسول‌الله در زمان جنگ هستند و در میان آنها از دیگر یگان‌های خط‌شکن دوران دفاع مقدس نیز افرادی حضور دارند.

وی افزود: تنها حضور آنها در کنار زائران شهدا بیانگر ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان در راه اسلام است.

کشوری با اشاره به اهداف اصلی حضور این راویان جانباز در کاروان خاطرنشان کرد: هدف اصلی از حضور این راویان جانباز که با تحمل سختی‌های سفر و دشواری‌های جانبازی در یادمان‌ها حاضر شده‌اند، روایتگری جنگ، افزایش روحیه کاروان‌های راهیان نور و روایت احوال جانبازان در کنار آشنایی با شهدا و راه شهیدان است.

وی در پایان از حضور خانواده شهدا و همسران و فرزندان شهید برای روایتگری در راهیان نور نیز خبر داد.

https://hoorkhabar.ir/1922کپی شد!
174
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.