شرکت نفت و گاز اروندان به هیچ جایی منتقل نمی‌شود

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: شرکت نفت و گاز اروندان به هیچ جایی منتقل نمی‌شود زیرا متعلق به خرمشهر است.

عبدالله سامری با بیان اینکه شرکت نفت و گاز اروندان به هیچ جایی منتقل نمی‌شود زیرا متعلق به خرمشهر است اظهار کرد: برخی از مسئولان برای این شرکت حکم «کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند» و باید به آنها گفت شما فقط در حد وظایف خود عمل کنید و از شما انتظار بیشتر از این نمی‌رود.

وی اضافه کرد: برخی شایعه کرده‌اند قرار است این شرکت به جایی خارج از خرمشهر منقل شود که من به عنوان منتخب مردم این حرف را تکذیب می‌کنم و می‌گویم این گفته در حد یک شایعه است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ مقام و مسئولی حتی در وزیر هم نمی‌تواند برای انتقال این شرکت اقدام کند چه برسد به مسئولان و افرادی که این شایعه را بین مردم رواج داده‌اند.

وی ادامه داد: در جایی که مصالح مردم در میان باشد از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنم و از همه تلاش و نفوذم برای رفع مشکلات خرمشهر و خرمشهری‌ها مایه خواهم گذاشت.

سامری همچنین عنوان کرد: باید برای تعالی اشتغالزایی در خرمشهر کارهای بهتری صورت گیرد و در این زمینه نیاز است مسئولان با یکدیگر اتحاد و انسجام بیشتری داشته باشند نه اینکه با تفرقه افکنی سعی در پیشبرد کارها داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان اجرایی انتظار کارهای اجرایی می‌رود از مسئولان قضایی انتظار اقدامات قضایی، پس بهتر است هر مسئولی در این شهرستان در جایگاه خود عمل کند و در عین حال از کندروی و یکه تازی به شدت بپرهیزد.

https://hoorkhabar.ir/19200کپی شد!
140
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.