چمن ورزشگاه غدیراهواز ضعیف تر از تختی است/فکر کردن به این چیزها در مورد یک ورزشگاه بین المللی سخیفانه است

فرامرز کیانی‌زاده گفت:بعضی از این دوستان گفتند موتور روی آن رفته است یکی گفت ماشین سرش رفته است تمام اینها حرفهای سخیفانه ای است همه می دانند در استان کمبود زیاد داریم ولی فکر کردن به این چیزها در مورد یک ورزشگاه بین المللی سبک و سخیفانه است ما حتی نمی گذاریم آدمها روی زمین چمن قدم بگذارند چه برسد به اینکه اجازه دهیم موتور روی آن برود.

فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در خصوص انتقادات به زمین چمن ورزشگاه غدیر در بازی فولاد و پرسپولیس اظهار داشت:زمین چمن استادیوم تختی الان سرسبز و خیلی خوب است ولی زمین چمن وزشگاه غدیر کمی زرد شده است به دلیل اینکه نوع چمن های این دو ورزشگاه با هم فرق دارد.

وی ادامه داد:زمین چمن تختی افریقایی است که متناسب با آب و هوای خوزستان است ولی زمین چمن غدیر نمی خواهم بگویم اروپایی است ولی هرچه هست با جنس چمن تختی فرق دارد و ضعیفتر از او می باشد و در این افتاب با هوای بالای ۵۰ درجه که در  تخم مرغ سرخ می شود این چمن هم زرد می شود چمن غدیرو تختی مثل دو برادر هستند که یکی از آنها ضعیف تر از دیگری است.

مدیرکل ورزش استان خوزستان گفت:خیلی ها نمی دانند ولی پارسال هم یکی دوماه همینطوری شد ولی چون بازهای لیگ برتر در الغدیر از آذر و دی برگزار شد هیچ کس متوجه نشد این زمین مشکل دارد و زرد شده است اگر فکری به حال این چمن نشود سال آینده هم دوماه زرد خواهد بود.

وی افزود:بعضی از این دوستان گفتند موتور روی آن رفته است یکی گفت ماشین سرش رفته است تمام اینها حرفهای سخیفانه ای است همه می دانند در استان کمبود زیاد داریم ولی فکر کردن به این چیزها در مورد یک ورزشگاه بین المللی سبک و سخیفانه  است ما حتی نمی گذاریم آدمها روی زمین چمن قدم بگذارند چه برسد به اینکه اجازه دهیم موتور روی آن برود .

فرامرز کیانی‌زاده  تاکید کرد: برای حفظ این چمن برای سالهای بعد یا باید کامل عوضش کنیم و چمن متناسب با اب و هوای خوزستان در ورزشگاه نصب شود یا برای اینکه کمتر هزینه شود تکه تکه در جاهایی که مشکل دارد چمن افریقایی بکاریم.

وی ادامه داد:در هر صورت تلاش ما این است برای سال آینده این چمن را درست کنیم تا شاهد زرد شدن آن نباشیم  البته باید گفت چمن زمین غدیر از خیلی از استان های دیگر بهتر است ولی چون مردم ما چمن این ورزشگاه را خوب دیده اند انتظار دارند اینگونه زمین را نبینند.

منبع : رهیاب نیوز

https://hoorkhabar.ir/191069کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.