دستوری برای رفع تبعیضات در خوزستان صادر نشده است

نمیانده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی اولین سفر استانی شما در قامت رئیس‌جمهور به استان خوزستان بود، اما متاسفانه تاکنون دستوری برای رفع تبعیضات موجود در این استان صادر نشده است و مشکلات بسیار و چالش‌های بحرانی فراوان در خوزستان به چشم می‌خورد.

عضو هیات رئیسه مجلس٬ با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان نماینده ملت‌های آزادی‌خواه با منطقی محکم٬ بلند و بنیانی استوار در برابر زورگویی نظام سلطه ایستاده است٬ گفت:‌ ملت آزادی‌خواه ایران اسلامی هیچ گونه ظلمی را نمی‌پذیرد.
سید شریف حسینی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان نماینده ملت‌های آزادی‌خواه با زبانی رسا و بلند، منطقی محکم و بنیانی استوار توسط فرزندان انقلابی خود در برابر زورگویی نظام سلطه ایستاده است٬ گفت: ملت آزادی‌خواه ایران اسلامی همواره می‌گوید ما نظم ظالمانه جهانی را بر نمی‌تابیم.
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده هسته‌ای٬ افزود: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بداند تا زمانی که حافظ خطوط قرمز نظام است، تنها صدایی که از ایران عزیز خواهند شنید صدای حمایت ۷۵ میلیون ایرانی است.
این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت و استانداری‌ها گفت: آیا قابل توجیه است که هیچ مقام مسئولی خود را موظف به ارائه توضیحات در برابر این متقاضیان کار نمی‌داند. آیا مسئولان برای استخدام فرزندان خود نیز اینگونه رفتار می‌کنند؟
حسینی تصریح کرد: به دولت گوشزد می‌کنم تا هر چه زودتر تکلیف آزمون‌های استخدامی را مشخص کند تا این متقاضیان هر چه سریع‌تر از بیکاری رهایی یابند.
وی با بیان اینکه انتقال آب برای مصارف آشامیدنی از رود کارون تنها به سرپوشی برای اجرای طرح‌های مختلف انتقال آب مبدل شده، گفت: اگر قرار بر رفع مشکل آب آشامیدنی است چرا با وجود کارون شهرهای جنوبی استان از آب آشامیدنی مناسب بی‌بهره‌اند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی٬ در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود از جمله آلودگی هوا٬ بیکاری٬ کم آبی و غیره از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد./
حسینی با بیان اینکه خوزستان تنها یک نقطه از جغرافیای این کشور نیست، گفت: خوزستان تاریخ گویای دفاع مقدس، نامی به بلندای ایثار، مقاومت و مدیریت عاشورایی یک ملت است.
وی ادامه داد: خوزستان دیار همان مردمی است که همیشه نجابتشان رساترین فریاد آنهاست.
حسینی گفت: خوزستان همانجایی است که زمین‌های کشاورزی ایذه و باغملک در کنار کارون ۳ تشنه‌اند اما کیلومترها تونل حفر می‌کنند تا آب به کشاورزان فلات مرکزی ایران برسد.
وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی اولین سفر استانی شما در قامت رئیس‌جمهور به استان خوزستان بود، اما متاسفانه تاکنون دستوری برای رفع تبعیضات موجود در این استان صادر نشده است و مشکلات بسیار و چالش‌های بحرانی فراوان در خوزستان به چشم می‌خورد.
این نماینده مردم در خانه ملت با ضرورت رفع مشکل کم‌آبی استان خوزستان گفت: اگر قرار بر رفع مشکل آب آشامیدنی است، چرا با وجود کارون، شهرهای جنوبی استان خوزستان از آب آشامیدنی سالم و مناسب بی‌بهره‌اند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوزستان با تمام مشکلات در چشم دشمنان خاری بوده و بی‌شک قربانگاه بداندیشان و معاندان نظام خواهد بود، افزود: امروز بر همه دلسوزان اجرایی کشور و تاثیرگذاران در نظام اسلامی فرض و تکلیف است که خوزستان را دریابند و آن را بسازند. /

https://hoorkhabar.ir/191041کپی شد!
224
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.