توسعه و بازسازی استادیوم شهید محمدی مسجدسلیمان با بهترین امکانات

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به بکارگیری بهترین امکانات در بازسازی استادیوم شهید محمدی شهرستان گفت: به جرأت می‌توان گفت VVIP این استادیوم یکی از بهترین جایگاه‌های ویژه در میان استادیوم‌های کشور است.

ابراهیم پیرامون در حاشیه پروژه بازسازی و توسعه استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به کسب موفقیت دریافت تأییدیه سازمان لیگ جهت برگزاری بازی‌های خانگی تیم نفت در این استادیوم اظهار داشت: باور بسیاری این بود که مجموعه نفت در یک زمان کوتاهی که تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر مانده بود قادر نخواهد بود شاخص‌های استادیوم را مطابق با مقررات AFC ارتقا بخشد.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی و نبود اعتبارات پیش‌بینی شده این پروژه بزرگ با عزم جهادی پرسنل زحمتکش این شرکت و با استفاده از توانمندی و پشتیبانی مناطق نفتخیز جنوب به منصه ظهور نشست.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با تشریح اقدامات صورت گرفته عنوان کرد: جایگاه VIP و VVIP که یکی از موارد مورد نظر کارشناسان فدراسیون فوتبال بود هم اکنون به گونه‌ای احداث شده که به جرأت می‌توان گفت VVIP این استادیوم یکی از بهترین جایگاه‌های ویژه در میان استادیوم‌های کشور است.

این مسئول، انجام پروژه در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» را مصداق بارزی از حرکت جهادی بزرگ برای توسعه و فرهنگ و ورزش شهرستان دانست و گفت: به بار نشستن این پروژه مرهون و مدیون وحدت و هماهنگی دوایر مختلف این شرکت از قبیل خدمات، مالی، بازرسی فنی، ایمنی، کالا و فضای سبز است.

پیرامون، کسب این موفقیت را مختص مجموعه نفت ندانست و متذکر شد: از آنجایی که در هنگام راهیابی تیم نفت به لیگ برتر کل سرزمین بختیاری و کهگلویه و بویر احمد به شادی و شعف پرداختند این موفقیت نیز به این مجموعه ختم نمی‌شود و افتخار آن برای تمام قوم لر و بختیاری و هموطنان عرب زبان خوزستان خواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/185407کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.