دایی: پس از گل دوم شکست را پذیرفتم/با صادقیان برخورد می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از دریافت گل دوم پی بردم که باید شکست را پذیرفت.

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: ‌امروز یکی از بدترین روزهای پرسپولیس را دیدم. ما فقط ۱۵ الی ۲۰ دقیقه، پایاپای تیم فولاد بودیم.

وی ادامه داد: ‌در دقایق پایانی نیمه اول فولاد بهتر از ما ظاهر شد و به گل هم رسید. با شروع نیمه دوم با هدف جبران گل خورده، بازی را آغاز کردیم اما زمانی که فولادی ها به گل دوم رسیدند، تمرکز تیم ما بهم خورد و همان لحظه پی بردم که شکست را باید پذیرفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیام صادقیان، گفت: حرکت پیام صادقیان را چه قبل از اخراج و چه بعد از اخراج تایید نمی کنم و می توانم بگویم اثر منفی روی تیم گذاشت و مطمئنا با او برخورد خواهیم کردم.

وی خاطرنشان کرد: ‌متاسفانه در این دو دیداری که تاکنون انجام داده ایم بازیکنان ما به جای نتیجه گرفتن تیمی، بیشتر مشغول اخطار گرفتن و اخراج شدن هستند و مطمئنا این روند اثر نامطلوبی در نتایج تیمی خواهد گذاشت و مشکل آفرین می شود. ما نباید بیشتر وقت خودمان را به اعتراض کردن و کارت گرفتن تلف کنیم.

دایی در ادامه بیان کرد: به هر حال فولاد در این بازی بهتر از ما بود و بهتر هم عمل کرد و به سه امتیاز بازی نیز دست پیداکرد. بهانه ای ندارم، تلاش خواهم کرد تیم را به روزهای خوب خود برسانم.

https://hoorkhabar.ir/179737کپی شد!
239
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.