آیت الله حیدری : خبرنگاران ارزشی فراوانند اما جا برای تلاش بیشتر وجود دارد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در کشور و استان ما خبرنگاران ارزشی و متعهد فراوان است اما اینکه چقدر توانستند به وظیفه و رسالت خود عمل کنند، جا دارد بیشتر فعالیت و تلاش کنند.

آیت‌الله محسن حیدری اظهار کرد: شهید صارمی یک خبرنگار متعهد، ارزشی و انقلابی بود و می‌تواند به عنوان الگویی برای همه خبرنگاران متعهد باشد که راه و رسم خبرنگاری درست، دقیق و منطبق با ضوابط و قوانین اسلامی را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با پیروی از این راه در این مسیر مقدس گام بردارند و عرصه خبرنگاری که عرصه بسیار حساسی است، افزود: رسالت خبرنگاری در واقع رسالت اطلاع‌رسانی صحیح و ابلاغ واقعیت‌ها است که در راستای رسالت انبیا می‌تواند قرار گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: خبرنگاران چنانچه چنانچه ضوابط الهی را رعایت کنند، رسالتشان با رسالت انبیا می‌تواند یکی باشد و در این مسیر حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه صحنه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی مطمع نظر استکبار جهانی و ایادی آنها شده است، تصریح کرد: استکبار جهانی تلاش دارد با انعکاس خلاف واقع یک جو و فضای مسموم و تاریکی را در پیش روی مسلمانان و عموم بشریت قرار دهد.

حیدری ادامه داد: استکبار جهانی با استفاده از رسانه و خبرنگاری می‌خواهد فضای شبهه‌ناک و فتنه‌جویانه‌ای را ترسیم کند تا مردم مسلمان و مستضعف نتوانند تصمیم درستی را بگیرند.

وی بیان کرد: در این فضا رسالت خبرنگاری اقتضا می‌کند که در مقابله با آن خبرگزاری صهیونیستی و استکباری یک جبهه مقاومت خبرنگاری را ایجاد کرد و فضای مناسبی را برای بصیرت‌افزایی ملت‌های مسلمان و همه مستضعفان عالم به وجود آورد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: برای اینکه خبرنگاران مسلمان بتوانند به این هدف برسند، همین کارنامه درخشان شهید صارمی می‌تواند الگوی عملی آنها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما و استان خوزستان خبرنگاران ارزشی متعهد فراوان است، اما اینکه چقدر توانستند به وظیفه و رسالت خود عمل کنند، یقینا گام‌هایی را برداشتند، اما جا دارد بیشتر فعالیت و تلاش کنند.

https://hoorkhabar.ir/174460کپی شد!
69
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.