برگزاری کلاس‌های تابستانه اداره ارشاد در هفتکل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل از آغاز کلاس‌های تابستانه این نهاد خبر داد.

احمد عبدالهی اظهار داشت: اداره ارشاد اسلامی با همکاری کتابخانه عمومی هفتکل اقدام به برگزاری کلاس‌های تابستانه در حوزه های هنری، اجتماعی و دینی کرده است.

وی، هدف از برگزاری این دوره از کلاس‌های اداره ارشاد را پر کردن اوقات فراغت نوجوانان وجوانان عنوان کرد و افزود: این کلاس‌ها در رشته‌های اخلاق و احکام اسلامی‌، نقاشی و خوشنویسی، مهارت‌های زندگی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، طلاق و ازدواج، آیین دوستیابی، آیین همسرداری موفق، عکاسی و فیلمسازی، مقاله نویسی، روزنامه دیواری، نشریه نویسی، تئاتر، کاردستی، مزاج شناسی و شناخت داروهای گیاهی، شعر و داستان نویسی برگزار می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل همچنین با اشاره به نبود فضای مناسب در اداره ارشاد اسلامی گفت: محل برگزاری این کلاس‌ها در کتابخانه شهیدان اسلام است و کار ثبت نام همچنان ادامه دارد  ضمن اینکه هزینه دوره‌ها نیز بسیار پایین و با تخفیف همراه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلاس‌ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت ضمن اینکه مربیان این کلاس‌ها نیز از متخصصان و برترین‌های استانی و کشوری هستند.

https://hoorkhabar.ir/174017کپی شد!
128
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.