موسوی خبر داد: افزایش نظارت برای مبارزه با بدحجابی در تابستان

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: برای مقابله با بدحجابی و بی حجابی، طرح خاص، موقت و کوتاه مدت در دستور کار نداریم بلکه یک وظیفه کلی و عمومی و درازمدت است که در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

 

سرهنگ رحمان موسوی اظهار کرد: در فصل تابستان به دلیل شدت وضعیت بدحجابی ممکن است این وضعیت به سوی بی حجابی سوق پیدا کند به همین دلیل کنترل ها و نظارت ها در این فصل در جهت مقابله با این پدیده گسترده می شود.

وی ادامه داد: برای مقابله با پدیده بدحجابی در استان خوزستان بیشتر سعی شده از اقدامات اغناسازی و فرهنگی در قالب تذکرسانی استفاده شود و با توجه به اینکه در ماه رمضان قرار داریم، انتظار می رفت که حرمت و قداست این ماه از سوی افراد جامعه در نظر گرفته شود. در هر صورت در برابر کسانی که به نوعی قصد دارند بی حجابی را گسترش دهند، اولویت با انجام اقدامات فرهنگی در جهت مقابله با این پدیده است.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان افزود: اما اگر در این میان فرد یا افرادی که گاهی متاثر از دست اندرکاران بیگانه در خارج از کشور هستند؛ بخواهند با انگیزه خاص و از پیش تعیین شده، ارزش های جامعه اسلامی ما را زیر سوال ببرند و به این مسایل دامن بزنند، اقدامات قهری صورت می گیرد. این افراد شناسایی و به مراجع قضایی جهت بررسی موضوع ارجاع داده می شوند.

موسوی عنوان کرد: خوشبختانه در مدتی که پشت سر گذاشتیم، مردم فهیم استان خوزستان عموما برای این مساله احترام قایل شده و اقبال و پاسخ خوبی نسبت به تذاکرات لسانی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم که اگر سایر دستگاه های سلبی که اقدامات فرهنگی انجام می دهند، کار خود را وسیعتر و پررنگتر از قبل انجام دهند، کاهش پدیده بدحجابی و بی حجابی در استان را شاهد خواهیم بود.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان افزود: اعتقادات دینی مردم یکی از راهکارهای بسیار خوب و موثر و ماندگار در مقابله با بدحجابی است و شکی نیست برای مقابله با این پدیده و عملیات روانی دشمن در این زمینه یعنی تحریک جوانان و نوجوانان، اعتقادات خوب و صادقانه و مقدس مردم نسبت به مبانی اسلامی و رهنمودهایی که از سوی اولیا و ائمه(ع) و علمای بزرگ ما شده، می تواند راهگشای خوبی باشد.

https://hoorkhabar.ir/146959کپی شد!
148
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.