مرغ های منجمد تنظیم بازار خوزستان سر از مرزها درآوردند!

هورنیوز – طی یک ماه گذشته و بر اساس گزارش های میدانی شهروندان خوزستانی و اصحاب رسانه، کمبود و گرانی مرغ امان مردم این استان را بریده که پس از مصاحبه های مختلف و شروع به حرکت مسئولین ذیربط مشخص شد که چرا بر خلاف ادعای مدیران کشوری در این استان به مشکل برخورد کرده ایم.

 

در همین زمینه و بازدید میدانی از صف های طولانی مرغ یخ زده، یکی از شهروندان اهوازی به خبرنگار ما گفت: ما از ناچاری اینجا ایستاده ایم که اگر مرغ کشتار روز با قیمت مناسب در بازار بود هرگز با زبان روزه تحمل این گرما و سر پا ایستادن را نمی کردم. مرغ کشتار روز در بازار از کیلویی ۸۵ هزار تومان هم گذشته و مسئولین ذیربط عنوان می کنند که قیمت پایین تر است و وقتی به فروشنده می گوییم که باید به قیمت اعلام شده بفروشید، در جواب می گویند بروید از همانهایی که قیمت کمتر را اعلام کرده اند بخرید.

 

شخص دیگری عنوان کرد: چرا باید در کشور و استانی که این همه نعمت خدادادی دارد بین مسئولین و فروشنده پاسکاری شویم و در نهایت با آزار و اذیت به چند عدد مرغ یخ زده برسیم. البته شنیده ایم در جاهایی هم برخی افراد مرغ یخ زده به تعداد زیادی خریده اند که مشخص نیست این مرغ ها با آن تعداد به کجا می روند؟

 

در همین زمینه سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان نیز گفت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، مامورین هنگ مرزی خرمشهر مستقر در پست کنترلی شلمچه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج محموله مرغ یخ زده از مرز‌های کشور آگاه شدند.

 

وی افزود: ماموران ما پس از شناسایی محل توقف ۶ دستگاه خودرو یخچالدار حامل بار مرغ منجمد در یکی از سوله‌های شرکت‌های مستقر آن‌ها را توقیف و در بازرسی از آن‌ها ۷۰ تن مرغ منجمد که با هدف انتقال و خروج غیر قانونی از کشور بارگیری شده بود را کشف و ضبط کردند.

 

لازم به توضیح است عدم نظارت بر فروش مرغ و نبود ساماندهی در بازار مذکور توسط مسئولین ذیربط طی روزهای گذشته باعث این آزار و اذیت مردم استان خوزستان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان شده است که امیدواریم استاندار خوزستان با ورود به این مسئله بانیان وضع موجود را بازخواست نماید و به مردم شهیدپرور این استان گزارش دهد.

 

نویسنده: فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/711688کپی شد!
130
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.