چرا گرشاسبی نمی تواند تیم بزرگ فولاد خوزستان را مدیریت کند؟

به گزارش هورنیوز، سعید آذری پس از دو سال حضور در باشگاه فولاد خوزستان بعنوان مدیر، روز ۲۴ مردادماه گذشته از این تیم خداحافظی کرد و جای خود را به حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل اسبق و نه چندان موفق اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان داد. آذری در دو فصل حضورش موفق شد دو مرتبه صعود به لیگ قهرمانان آسیا را با فولاد به افتخارات این باشگاه بیافزاید و همچنین قهرمانی جام حذفی کشور را به خوزستانی ها هدیه کند.

 

از این رو با خداحافظی آذری و حضور پر سر و صدای گرشاسبی، اولین بازی فولاد در لیگ برتر کشور که به سوپر جام نیز لقب گرفت عصر امروز ۳۰ مهرماه منجر به شکست تیم بزرگ فولاد خوزستان در برابر پرسپولیس در شهر اهواز شد تا مشخص شود فرق مدیریت یک مدیر کاربلد و فردی که سالهای گذشته در خوزستان نیز مدیریت کلان ورزشی داشته و نتوانسته زیرساخت های ورزش خوزستان را توسعه دهد، چه میزان است.

 

فولاد خوزستان در ۲۵ بازی که در خانه برگزار کرد در برابر تیمهای قدرتمندی همچون سپاهان، استقلال، گل گهر و… مقاومت نمود و شکست نخورد تا اینکه امروز مجددا در برابر پرسپولیس در ورزشگاه شهدای فولاد تن به شکست داد!

 

امروز رضا اسدی، حامد پاکدل و عیسی آل کثیر برای پرسپولیس و لوسیانو پریرا مندز از روی نقطه پنالتی برای فولاد گلزنی کردند و در نهایت این بازی سه بر یک به نفع تیم پرسپولیس به پایان رسید.

 

نکته مهم این است که شکست ناپذیری فولاد در یک فصل و نیم گذشته سبب شد تا این تیم یک بار به عنوان تیم چهارم جدول رده بندی سهمیه بگیرد و بار دیگر در بین تیمهای بالانشین جدول خودنمایی کند. این طلسم روحیه بخش حالا از بین رفته و گرشاسبی و کادر فنی فولاد با از دست دادن این رکورد، باید تیمشان را بازیابی کنند.

 

در پایان نگارنده این گزارش به مدیران شرکت فولاد خوزستان توصیه می کند تا زمان برای این تیم بزرگ و با امکانات هدر نرفته هرچه سریعتر نسبت به انتخاب جایگزین برای گرشاسبی و کادر فنی اقدام کنند تا دل هواداران فولاد و مردم خوزستان همچون دو فصل گذشته شاد شود و سرمایه های این تیم بیش از این تلف نشوند؛ آمار و ارقام دو فصل گذشته نشان می دهد که اگر مدیریتی کاربلد و کادری فنی و توانا فولادی ها را هدایت کند می توانند افتخارات گذشته را در سطحی بالاتر تکرار کنند.

 

فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/699250کپی شد!
40
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.