مربی استقلال‌اهواز: تاکنون ۲ بازیکن جذب کرده‌ایم/لیگ‌برتری شدن از اهداف‌مان است

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید با اجرایی شدن برنامه هایمان یکی از اهداف مان لیگ برتری شدن است.

داریوش یزدی اظهار کرد: تمرینات اصلی تیم مان از فردا (یکشنبه) آغاز می شود. کادر فنی تیم نیز کامل شده است که افشین کمایی، حبیب خدریان، احمد یزدی و حشمت الله شیخ رباط به عنوان مربی، هوشنگ چراغی به عنوان مربی دروازه‌بانان و احمد خدریان نیز به عنوان سرپرست تیم است. همگی این افراد از چهره های شناخته شده فوتبال استان هستند.

وی با بیان این‌که در حال جذب بازیکن هستیم، گفت: تاکنون با مسعود قنواتی، هافبک فصل گذشته نفت مسجدسلیمان و محمد معاوی، مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان قرارداد بسته ایم و آن‌ها رسما استقلالی شده اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان کرد: مدیرعامل باشگاه ما یکی از معدود مدیرعاملان ورزشی است که در کشور وجود دارد و طی صحبت هایی که با یکدیگر داشتیم، او اختیار تام در مسایل فنی را به من داده است.

وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال لیستی را برای جذب بازیکن که شامل ۱۲ بازیکن است در اختیار او قرار دادم که وی فعالیت های خود را در این زمینه انجام می دهد. او ارتباطات خوبی دارد که از این ارتباطات نیز به خوبی برای جذب بازیکنان مورد نظر که در تمامی خطوط هستند، استفاده می کند. صحبت های اولیه با این گزینه ها انجام شده است و امیدواریم توافقات نهایی نیز انجام شود.

یزدی گفت: از تیم سال گذشته، چند بازیکن باقی مانده است که از آن‌ها دعوت می کنیم که در تمرینات تیم شرکت کنند و آن‌هایی که قرارداد دارند را حفظ می کنیم. از ۱۱ تیرماه به مدت سه روز از نزدیک به ۶۰ بازیکن خوزستانی که سابقه بازی در لیگ های کشوری و استانی را داشتند، تست گرفتیم که توانستیم ۱۰ بازیکن را جدا کنیم. این نفرات اجازه حضور در تمرینات ما را که از فردا آغاز می شود، دارند تا ان‌شاالله بتوانیم از بین این نفرات، بازیکنانی را انتخاب کنیم. تمام این بازیکنان در رده سنی زیر ۲۳ سال هستند.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: من فکر می کنم با توجه به صحبت های بسیار خوبی که با مدیرعامل باشگاه مبنی بر برنامه ریزی برای کار، جذب بازیکن و آماده سازی تیم داشتیم، استقلال اهواز می‌تواند یکی از تیم های پر قدرت لیگ یک با پشتوانه خوب مردمی باشد. همانطور که قبلا هم گفته ام من به استقلال اهواز برگشتم تا مردم استقلالی خوزستان و کشور را با فوتبال آشتی دهم و این حرف اول من است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان کرد: به هر حال این مهم به جز داشتن یک تیم خوب و پرقدرت در مسابقات میسر نمی شود. کل مجموعه تیم و باشگاه تمام تلاش‌مان را می کنیم تا استقلال اهواز سربلند شود و بتوانیم دل هواداران بی‌شمار خود را شاد کنیم. ما می‌خواهیم استقلال اهواز را به همان جایگاه قبلی خود که خوب و خاص است، برگردانیم. به هر حال اگر برنامه های ما اجرایی شود، یکی از اهداف‌مان لیگ برتری شدن نیز است.

https://hoorkhabar.ir/130799کپی شد!
171
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.