سودانی: برای حاشیه‌های شهر طرح تفصیلی تهیه شود

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: ساخت و سازها و تصرف‌های بدون رعایت موارد قانونی، یکی از موانع اساسی مطرح شده در جهت رفع مشکلات مناطق حاشیه‌ای است.

ناصر سودانی در جلسه‌ای که به منظور پیگیری و حل مشکلات کوی سیاحی اهواز در معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی دیگر از موانعی که در جهت رفع مشکلات مناطق حاشیه‌ای از سوی مدیران مطرح می‌شود، این است که هیچ طرح تعیین حریم و محدوده در قالب طرح تفصیلی برای این مناطق وجود ندارد و تا زمانی که این طرح تفضیلی وجود نداشته باشد، نمی‌شود با برنامه امور را پیش برد.

وی ادامه داد: همچنین توسعه ناهمگون موجب شده برای بسیاری از زیرساخت‌ها سیستم خاصی نتوان تعریف کرد، بنابراین باید به دنبال یک راهکار موقت باشیم تا مشکلات به نسبت کاهش یابد.

نماینده اهواز در مجلس گفت: خوزستان تامین‌کننده بودجه اصلی کشور است اما این استان در برهه‌ای از زمان دچار بلای خانمان‌سوز جنگ شد. مردم ما این حق را دارند که حداقل از حقوق اولیه برخوردار باشند و بنابراین از این‌گونه جلسات انتظار یک خروجی و نتیجه مناسب هستیم که منجر به حل مشکلات مناطق حاشیه‌ای از جمله کوی سیاحی شود.

https://hoorkhabar.ir/118380کپی شد!
112
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.