اعزام ۵۰ نفر مبلّغ به مساجد شهرستان اندیمشک

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تعداد ۵۰ نفر مبلّغ به مساجد شهرستان اندیمشک اعزام شدند. 

حجت‌الاسلام سعید علیپور اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای تبلیغ احکام و معارف دینی ۵۰ نفر مبلغ به مساجد اندیمشک و روستاهای بخش‌های الوار گرمسیری و مرکزی این شهرستان اعزام شدند.

وی با اشاره با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جهموری اسلامی تصریح کرد: تمام تلاش جبهه کفر این است که امّت اسلامی را از مسیر حق و حق طلبی منحرف سازد، از این رو وظیفه مبلّغین و علمای دین در این برهه از زمان حساس و سنگین‌تر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک اضافه کرد: ائمه جماعات و مبلغین علاوه بر اقامه نماز جماعت و بیان احکام دینی و شرعی، به صورت ویژه به برگزاری کلاس تفسیر قرآن کریم و مباحث اعتقادی و اخلاقی می‌پردازند.

وی عنوان کرد: با شناخت صحیح فرهنگ قرآن و کلام ائمه عصمت و طهارت علیهم السلام، می‌توان از توطئه‌های ابلیس و ایادی کفر مصون ماند.

وی خاطر نشان کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید به این دو ثقل عظیم که پیامبر اکرم (ص) آن‌ها را به امانت در بین امت اسلامی قرار داد، تمسک بجوئیم و اگر این گونه عمل کنیم در دنیا و آخرت موفق خواهیم شد.

 

https://hoorkhabar.ir/112506کپی شد!
98
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.