خوزستان میزبان‌ روسای‌ دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی سراسر کشور

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: سی و چهارمین گردهمایی روسای واحدهای استانی سراسر کشور به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود.

نورالله حسن‌زاده در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، گفت: سی و چهارمین گردهمایی روسای واحدهای استانی سراسر کشور در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه سال‌جاری در شهر اهواز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این گردهمایی با محوریت تدوین و تصویب برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور در سال ۹۳ انجام می‌شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان از افتتاح هزارمین مرکز علمی کاربردی کشور در خوزستان خبر داد و تصریح کرد: این مرکز علمی کاربردی که در جوار شرکت ملی حفاری دایر شده است روز چهارشنبه هفته جاری افتتاح می‌شود و بازدیدی از کارگاه‌ها و دکل آموزشی وجود دارد.

وی عنوان کرد: دانشگاه‌های در جوار صنعت به معنای واقعی کلمه علمی کاربردی هستند زیرا کارگاه‌های قوی و آزمایشگاه‌های مجهز دارند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: روز دوم گردهمایی روسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی زیارت قبور شهدای شلمچه و مناطق عملیاتی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر رشد ۱۰۰ درصدی مراکز علمی کاربردی را در خوزستان شاهد بودیم، عنوان کرد: در حال حاضر ۳۱ مرکز علمی کاربردی در خوزستان وجود دارد و تعداد دانشجویان این مراکز از ۹ هزار و ۷۰۰ به ۲۶ هزار نفر افزایش یافته است.

https://hoorkhabar.ir/1117کپی شد!
131