اعلام برکناری یکی از شهرداران تهران روی شبکه بی‌سیم!

رفع موقت مشکل توسط همکاران بنده، موجب شد تا این دریچه بامداد امروز پس از عبور یک دستگاه اتوبوس از روی آن، از جا کنده شده و وضعیت خطرناکی پدید آورد که در اثر آن متأسفانه چندین خودرو به هم برخورد کرده و آسیب دیدند. بدتر اینکه شهردار و مسئول فوریت‌های ناحیه در رسیدن به محل آنقدر تأخیر داشتند که …
صبح امروز شهردار و مسئول فوریت‌های ویژه یکی از نواحی تهران به دلیل سهل‌انگاری و بی‌توجهی به حقوق شهروندان عزل شد.

به گزارش «تابناک»، ساعت دو بامداد امروز، از جا در آمدن یکی از دریچه‌های آب واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی در محدوده منطقه هجده تهران، موجبات برخورد بیست‌و‌سه، چهار خودرو و‌ تصادفی زنجیره‌ای را رقم زد و در پایان منجر به برکناری شهردار و مسئول فوریت‌های ۱۳۷ ناحیه شد.

دکتر وحید نوروزی، شهردار منطقه هجده با تأیید این خبر به «تابناک» گفت: منطقه هجده از جمله مناطق محروم تهران است که با مشکل بودجه روبه‌روست؛ اما این گونه نیست که هر مشکلی را به بودجه مرتبط کرده و فراموش کنیم، ‌برخی مشکلات در سایه تدبیر و دلسوزی قابل حل هستند؛ اینکه تنها بخشی از یک بزرگراه در ناحیه‌ای واقع شده باشد و همان بخش دچار مشکلاتی از این دست شود، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

اعلام برکناری یکی از شهرداران تهران روی شبکه بی‌سیم!

وی در تشریح ماجرا گفت: چندی پیش، گزارش‌هایی به سامانه ۱۳۷ رسید که حکایت از دزدیده شدن یکی از دریچه‌های آب و فاضلاب واقع در بزرگراه آیت‌الله سعیدی داشت. در پی این گزارش، مأموران فوریت‌های ناحیه به محل فرستاده شدند و‌ موقت و البته به شکلی غیر ایمن، مشکل ‌را مرتفع کردند؛ اما پس از آن کاری برای حل کامل مشکل انجام نگرفت، در حالی که این دریچه بازدید لوله فشار قوی آب اسلام‌شهر است و نمی‌توان حذفش کرد.

نوروزی افزود: رفع موقت مشکل توسط همکاران بنده، موجب شد تا این دریچه بامداد امروز پس از عبور یک دستگاه اتوبوس از روی آن، از جا کنده شده و وضعیت خطرناکی به بار آورد، چرا که در اثر آن، متأسفانه چندین خودرو به هم برخورد کرده و آسیب دیدند. بد‌تر آنکه شهردار و مسئول فوریت‌های ناحیه در رسیدن به محل آنقدر دیرکرد داشتند که از یک سو رفع موقتی مشکل را گروه فوریت‌های ناحیه مجاور انجام داد و از سوی دیگر، شهردار ناحیه نیز پس از آگاهی و رسیدن بنده به صحنه در محل حاضر شد.

شهردار منطقه ادامه داد: همین موضوع موجب شد تا با حضور در صحنه و آگاهی از جزییات ماجرا و خطر بزرگی که‌‌ رها شده بود، پشت سامانه بی‌سیم، شهردار و مسئول فوریت ناحیه را برکنار کنم، چراکه شاید در امور خدماتی تأخیر چند روزه و یا حتی ‌گاه چند هفته‌ای، توجیه‌پذیر بوده و بتوانیم با آن کنار بیاییم؛ اما در مورد حقوق شهروندان لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

گفتنی است، پس از عزل شهردار ناحیه، معاون وی ‌سرپرست ناحیه تعیین شد.

https://hoorkhabar.ir/1012کپی شد!
175