مانور طرح کشوری پایش و نظارت بازار ICT در اهواز برگزار شد

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب طرح پایش و نظارت بر حوزه ICT در خوزستان گفت: مرحله دوم طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ارتباطات و فناوری با رویکرد حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اهواز برگزار شد.

علیرضا ملکی‌جهان در این مراسم که ظهر  امروز برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به منظور ارتقای سطح هماهنگی در نظارت بر حوزه ICT برگزار می‌شود که در راستای تحقق تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات که بین رگولاتوری و هفت دستگاه حاکمیتی و نظارتی شامل شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولدکنندگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا، پلیس فتای ناجا، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است.

وی افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کاهش تخلفات و جرایم این حوزه از اهداف دیگر طرح کشوری پایش و نظارت بازار ICT است.

ملکی‌جهان خاطرنشان کرد: در مرحله دوم این طرح نظارت بر سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در چهار محور رعایت تعرفه های ابلاغی مطابق با قوانین و مقررات، ارائه خدمات پشتیبانی مناسب به کاربران، بررسی وضعیت شبکه توزیع و فروش خدمات و ارائه سرویس با کیفیت مناسب و مطابق با قوانین و مقررات و مفاد قرارداد مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب کشور تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده تعدادی تلفن‌های بی سیم خانگی که با ضوابط فنی مطابقت نداشتند و از طریق مبادی گمرکی قصد ورود به بازار را داشتند کشف و از ورود آنها به بازار جلوگیری به عمل آمد.

وی ادامه داد: با بازرسی از دفاتر پیشخوان، مراکز مخابراتی، شرکت های isdp و isp و امور مشترکین و اپراتورها، موارد مغایر با قوانین و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی و تخلفات آنان پیگیری شد.

ملکی‌جهان گفت: مانور مرحله دوم طرح کشوری پایش و نظارت بازار ICT با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی به منظور رفع تخلفات و اعمال مقررات در سطح کلانشهر اهواز برگزار شد.

https://hoorkhabar.ir/94813کپی شد!
89
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.