معاون استاندار خوزستان: رویکرد دولت جدید سپردن کارها به اهل آن است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در عرصه فرهنگ و هنر پیشرفتی حاصل نمی‌شود مگر اینکه کارها به دست مردم و اصحاب فرهنگ و هنر سپرده شود.

فرج‌الله خبیر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که پیش از ظهر امروز در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بر عهده داشتن مسئولیت فرهنگ و هنر به ویژه در جامعه‌ای که حساس و نازک‌بین هستند بسیار دشوار است و جا افتادن در این مجموعه کار ساده‌ای نیست.

وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری در حوزه فرهنگ و هنر وجود دارد، افزود: دستگاه‌های متولی فرهنگ بسیار هستند و مشکلات تنها متوجه فرهنگ و ارشاد نیست.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: اصولا حوزه هنر حوزه‌ای دستوری نیست و فرهنگ را با دستور نمی‌توان ساخت؛ باید وزارت ارشاد و ادارات تابعه در استان در تمام عرصه‌ها زمینه را فراهم سازند و بستر مناسب برای رشد و پیشرفت را مناسب کنند که اصحاب هنر به بالندگی برسند.

وی گفت: دولت جدید اصرار دارد که کارها به اهل آن داده شود و امیدواریم که این رویکرد تحول آفرین باشد و در این زمینه به رشد و پیشرفت مدنظر برسیم.

خبیر در پایان عنوان کرد: هر چه عرصه فرهنگ و هنر را تقویت و رشد دهیم شرایط اجتماعی و فرهنگی بهتری خواهیم داشت و اگر گره‌ای در توسعه وجود داشته باشد در وهله نخست به فرهنگ مربوط می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/91834کپی شد!
63
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.