خوزستان نیازمند احداث ۱۰ تصفیه‌خانه فاضلاب است

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: امسال باید ۱۰ تصفیه‌خانه فاضلاب جدید در استان خوزستان احداث شود.

محمدعلی صنیعی‌نژاد بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: تاکنون ۵۸۰ کیلومتر اصلاح شبکه در استان صورت گرفته، اما به معنی این نیست که کار تمام شده است.

وی تصریح کرد: هرچند ۳۷ هزار متر مکعب احداث مخازن انجام شده است اما هنوز ۲۳۰ هزار متر مکعب نیاز است که به بالانس کردن شهرها در اوج مصرف برسانیم، اگر سال گذشته سه تصفیه خانه احداث شد در سال جاری ۱۰ تصفیه‌خانه دیگر باید اجرایی شوند.

مدیرعامل سابق شرکت آبفای خوزستان افزود: در اجرای شبکه فاضلاب استان یک گام جهادی با هماهنگی نمایندگان مردم در مجلس، وزارت نیرو و استانداری خوزستان برداشته شد؛ در دو سال گذشته اعتبار تملک دارایی کمتر از ۱۰ میلیارد تومان برای ۱۶ شهر استان بود در حالی که در این مدت یک هزار و ۱۸۰ کیلومتر خطوط اجرا شد که با تکمیل مرحله سوم و ایستگاه‌های پمپاژ این طرح، تقدیم مردم می‌شود.

صنیعی‌نژاد تصریح کرد: مجوز احداث تصفیه‌خانه پنج شهر از طریق فاینانس اخذ شده و با اخذ مجوز پنج شهر دیگر تصفیه‌خانه‌های این شهرها احداث خواهد شد.

وی در پایان گفت: در سایه وحدت رویه و هماهنگی و با بهره‌گیری از مرحله سوم اوراق مشارکت می‌توان پروژه‌های مابقی شهرها را به پایان رساند.


https://hoorkhabar.ir/90759کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.