انتخاب ۴ کشتی‌گیر اندیمشکی برای شرکت در مسابقات جهانی

در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان چهار کشتی‌گیر اندیمشکی برای شرکت در مسابقات جهانی به عضویت تیم ملی درآمدند.

 امین پاپی اظهار کرد: در پایان رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در شهرستان قزوین چهار کشتی‌گیر اندیمشکی با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی رسیده و برای شرکت در مسابقات جهانی به عضویت تیم ملی درآمدند.

وی افزود: در وزن ۶۶ کیلوگرم امین سوری با شکست سامان عبدولی، اباذر نورزاده و در کشتی مجدد در فینال مقابل سامان عبدولی دیگر قهرمان اندیمشکی کشورمان به پیروزی رسید و مقام قهرمانی این وزن را از آن خود کرد، همچنین در همین وزن سامان عبدولی به مقام نایب قهرمانی رسید.

سرپرست هیئت کشتی اندیمشک اضافه کرد: در وزن ۷۵ کیلوگرم هم سعید عبدولی ابتدا وحید بابایی جعفری همشهری خود را از پیش رو برداشت و پس از شکست فرشاد علیزاده و پس از یک دور استراحت در فینالی مجدد رو در روی علیزاده قرار گرفت که با شکست مجدد وی به مقام نخست این وزن رسید.

پاپی خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌های چهار وزن نخست نیز حبیب‌الله اخلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم و مجتبی کریم‌فر در وزن ۸۵ کیلوگرم دیگر کشتی‌گیران اندیمشکی به مقام قهرمانی رسیدند.

وی عنوان کرد: بر اساس فرآیند اعلام شده از سوی شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، این کشتی‌گیران برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب شده و به عضویت تیم ملی درآمدند.

https://hoorkhabar.ir/90753کپی شد!
71
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.