جشنواره بزرگ ورزشی ((شهروند و سلامتی)) در اهواز برگزار شد

جشنواره بزرگ ((شهروند و سلامتی)) به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز عصر جمعه ۳۰ خرداد ماه برگزار شد.

با وجود گرمای هوا در عصر جمعه ۳۰ خرداد ماه، تیمهای ورزشی در در رشته های مختلف از هیئتهای ورزشی استان خوزستان در محل جشنواره ورزشی حاضر بودند. در هر قسمت از محوطه تیمی و گروهی به اجرای حرکات ورزشی می پرداختند و جمعی از شهروندان ورزش دوست اهوازی نیز در این هوای گرم به محل برگزاری جشنواره در بلوار ساحلی کیانپارس آمده بودند تا شاهد بزرگترین جشنواره ورزشی استان خوزستان باشند.

تیمهای مختلفی از هیئتهای ورزشی که شامل ۲۰ رشته و ۳۲ تیم ورشی با نام ، هیت ورزشهای رزمی ، هیئت ورزشهای همگانی ، هیئت انجمن های ورزشی، هیئت ورزشی تکواندو، هیئت ورزشی کاراته ، هیت ورزشی قایقرانی ، هیئت ورزشی اتوموبیلرانی و موتور سواری، هیئت ورزشی تیر و کمان‌،هیئت ورزشی شطرنج ، هیئت ورزشی طناب کشی و … در این جشنواره شرکت کردند و حال و هوایی شاد و بانشاط به جشنواره دادند.

و اما رودخانه خروشان کارون نیز میزبان این جشنواره بی نظیر بود. بخش اعظمی از این جشنواره در رودخانه کارون به اجرا در آمد، مسابقه قایقرانی نیز میان تیمهای مختلف برگزار شد و در پایان تیم های برنده انتخاب شدند.

این جشنواره که بزرگترین جشنواره ورزشی تاریخ استان خوزستان است، از بعد از ظهر جمعه ۳۰ خرداد ماه آغاز شده بود و تا ساعاتی از شب ادامه داشت و با استقبال هیئتهای ورزشی و با حضور شهروندان اهوازی برگزار شد .

همچنین پس از پایان بخشهای رقابتی و نمایشی ورزشی جشنواره، در انتها با برگزاری مراسم جشنی از شرکت کنندگان در این جشنواره تقدیر و تشکل آمد. در این مراسم که با حضور آهن جان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری، هدایت ا… ممبینی عضو شورای شهر اهواز، روغنی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ برگزار شده بود، امیر آهن جان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز در این خصوص گفت: همانطور که میدانید ورزش از جایگاه خاصی برخوردار است و یکی از بخشهای مهم فرهنگ است و اگر ظرفیت های فرهنگی را به سوی ورزش ببریم می توانیم از ظرفیت ورزش بهره بیشتری ببریم. همچنین با ورزش می توان از گسترش بلای خانمانسوز اعتیاد جلوگیری نمودو  اگر می خواهیم جامعه ای با نشاط و سالمی داشته باشیم باید ورزش را در جامعه افزایش دهیم. هدایت ا… ممبنی عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این خصوص گفت: ورزش بخش مهمی است که شهرداری اهواز به عنوان یک کار فرهنگی برای ترویج ورزش برای خانواده ها و شهروندان کارهای بسیاری دارد انجام میدهد که امیدواریم مردم عزیز ما فقط تماشاگر ورزش نباشند بلکه روی به ورزش بیاورند تا بتوانیم شهری سالم و سرحال داشته باشیم خوشبختانه الان امکانات خوبی در شهر اهواز رخ داده است و شهرداری اهواز و شوری شهر برای اولین بار کمیسیون ورزش و جوانان را در شهر اهواز تشکیل داده اند.

در پایان نیز بخشهای مختلفی با اجرای مجری گری حسین رفیعی مجری محبوب کشوری صورت گرفت که شامل: موسیقی که شاهد اجرای خواننده محبوب کشوری روزبه نعمت الهی بودیم ،اجرای مسابقه و طنز شاد و آموزنده و… نیز گنجانده شده بود.

https://hoorkhabar.ir/89307کپی شد!
178
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.