برگزاری نشست مشترک مدیران عامل شرکت‌های ترابری جنوب و نفت مسجدسلیمان

نشست و هم‌اندیشی مشترک میان مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیران شرکت ترابری و پشتیبانی جنوب برگزار شد.

نشست مشترک مدیران‌عامل شرکت‌های ترابری جنوب و نفت مسجدسلیمان صبح امروز به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در سالن ساختمان شماره یک این شرکت برگزار شد.

در این نشست که علاوه بر مدیرعامل، سایر مدیران این دو شرکت نیز حضور داشتند موانع و مشکلات ناوگان ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مطرح و راهکارهای لازم توسط دو طرف بررسی شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و ترابری جنوب در این نشست با اشاره به مسئولیت این شرکت در حمایت از شرکت‌های بهره‌بردار به‌ منظور استمرار تولید گفت: نوسازی ناوگان خودرویی یکی از عوامل مهم پشتیبانی از تولید است.

مراد کمالی ضمن تأکید بر حساسیت و پیچیدگی صنعت نفت به عنوان صنعت نخست کشور اظهار کرد: تأمین نیازهای خودرویی شرکت‌های بهره‌بردار و تهیه ماشین‌آلات ویژه عملیاتی و راهسازی به‌ منظور حفظ تولید از اولویت‌ها و مأموریت‌های این شرکت است.

وی افزود: شرح نیازهای پنج سال آینده ناوگان خودرویی شرکت مسجدسلیمان پس از تهیه و تأیید توسط برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای تصویب به برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران ارائه شده و منتظر کسب مجوزهای لازم است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با عنوان اینکه این شرکت از نظر وسعت بزرگ‌ترین شرکت بهره‌بردار محسوب می‌شود، تصریح کرد: بیشترین فعالیت عملیاتی این شرکت در مناطق صعب‌العبور کوهستانی و فاقد راه مواصلاتی صورت می‌گیرد.

ابراهیم پیرامون ادامه داد: به همین منظور ضرورت دارد در بحث اعطای ماشین‌آلات راهسازی با توجه به انتظاراتی که از صنعت نفت برای احداث راه‌های روستایی و بهره‌مندی روستاییان از خدمات نفت می‌رود با نگاه ویژه‌ای به این شرکت نگریسته شود.

وی با تشریح برخی دشواری‌های ناوگان خودرویی خواستار تسریع در امر اعطای خودروهای جدید با اولویت خودروهای ویژه عملیاتی و مقابله با بحران به‌ عنوان یکی از نیازهای اساسی این شرکت شد.

این مسئول با اشاره به این‌که از سال ۸۲ تاکنون هیچگونه نوسازی در ناوگان خودروهای ملکی این شرکت صورت نگرفته است گفت: اغلب خودروهای ملکی فرسوده و فاقد کارایی لازم هستند به همین دلیل سیستم ترابری با معضلات پیچیده‌ای مواجه شده است.

 

https://hoorkhabar.ir/89098کپی شد!
83
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.